شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 37961
تعداد نظرات: ۰

سپاهانی‌ها با امیدواری زیادی پا به کرمان گذاشته بودند، اما عملکرد پرسپولیس سبب شد با شروع مسابقه آنها خیلی زود ناامید شوند.

تاریخ انتشار: شنبه ، 30 اردیبهشت 1402 - 18:58

به گزارش “ورزش سه”، بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر در شرایطی با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید که تا آخرین روز، سپاهان نیز به عنوان تیم رده دوم جدول از بخت قهرمانی برخوردار بود.

طلایی‌پوشان که پس از بازی با ملوان و توقف برابر این تیم به رده دوم جدول سقوط کردند، تا هفته پایانی بازی‌ها تمام مسابقات خود را با برتری پشت سر گذاشتند و به این امید بودند تا تیم گل محمدی امتیاز از دست بدهد. اتفاقی که با وجود رقم نخوردنش تا پیش از هفته سی‌ام، همچنان شانس قهرمانی برای سپاهانی‌ها زنده بود و طبیعی بود که برای قهرمانی احتمالی، لباسی ویژه طراحی کرده باشند.

1877641
برای گرفتن عکس تی‌شرت قهرمانی سپاهان با مسئولان این باشگاه تماس برقرار کردیم، اما پاسخ آنها منفی بود، تا به صورت نمادین در این مطلب عکسی از لئون استپانیان با پیراهن ۱۰ نشان داده شود؛ یعنی همان عددی که سپاهانی‌ها در صورت قهرمانی در لیگ و حذفی به آن می‌‍رسیدند.

البته هرگز مجالی برای پوشیدن تی‌شرت طراحی شده توسط باشگاه سپاهان توسط بازیکنان و کادر این تیم به وجود نیامد و اعضای تدارکات تیم فوتبال سپاهان بدون استفاده آنها را به اصفهان بازگرداندند و احتمالا به زودی از بین برده خواهند شد. گفته می‌شود روی تی‌شرت قهرمانی سپاهان به مجموع قهرمانی‌های این تیم در جام حذفی (۴ بار) و لیگ برتر (۵ بار) اشاره شده که در صورت کسب قهرمانی لیگ بیست و دوم به عدد ۱۰ می‌رسید، اما به هر ترتیب آنها با قهرمانی پرسپولیس نتوانستند از تی‌شرت قهرمانی که یکی از نوشته‌هایش ۴+۶ بوده، رونمایی کنند.

1877653
پرسپولیس در لیگ پانزدهم با سرمربیگری برانکو، در هفته‌های ابتدایی هادی نوروزی را از دست داد و به یک‌باره جان گرفت. آنها که در طول فصل موفقیت و روند تصاعدی خود را به کاپیتان فقیدشان نسبت می‌دادند، در پایان فصل هم برای جشن قهرمانی او را فراموش نکردند، اما در نهایت با وجود پیروزی موفق نشدند و فصل را با نایب قهرمانی تمام کردند.

این اتفاق البته بی‌سابقه نیست و برای پرسپولیس برانکو در لیگ پانزدهم هم رخ داد. جایی که پرسپولیس در صورت پیروزی پرگل برابر راه‌آهن قهرمان لیگ می‌شد، اما در نهایت کورس قهرمانی را در تفاضل گل به استقلال خوزستان واگذار کرد و به دومی بسنده کرد. در آن بازی هم پرسپولیسی‌ها طرح ویژه‌ای برای لباس قهرمانی در نظر گرفته بودند و امیدوار بودند با رسیدن به عنوان قهرمانی، لباسی با شماره ۲۴ متعلق به مرحوم هادی نوروزی – در آن فصل به دلیل ایست قلبی درگذشته بود – را پوشیده و به این ترتیب قهرمانی را به او تقدیم کنند، که آرزوی سرخپوشان هم در آن مسابقه مانند سپاهان در دیدار برابر مس محقق نشد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا