یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 37940
تعداد نظرات: ۰

استاندار بوشهر گفت: با توجه به تعهد بانک‌های استان نسبت به تأمین و پرداخت ۲۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های مختلف باید ساز و کار پرداخت آن را فراهم کنند.

تاریخ انتشار: شنبه ، 30 اردیبهشت 1402 - 12:53

بانک‌های استان بوشهر به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات عمل کننداحمد محمدی‌زاده ظهر جمعه در نشست شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه همه آحاد جامعه مدیون امام راحل و خون پاک شهدا هستند اظهار داشت: در خرداد ماه وقایع مهم سالروز آزادی خرمشهر و سالگرد ارتحال امام راحل در پیش داریم که گرامیداشت این ایام باید مورد توجه ویژه قرار گرفته شود.

استاندار بوشهر با اشاره به ناکامی دشمنان در جنگ ترکیبی اضافه کرد: جنگ اقتصادی یکی از ابعاد جنگ ترکیبی دشمن است که با برنامه‌ریزی انجام شده ان‌شاءالله نظام اسلامی ایران در جنگ اقتصادی پیروز و منجر به استقلال اقتصادی و رونق تولید می‌شود.

وی با اشاره به انتخابات سال جاری بر رعایت اصل بی‌طرفی مسئولان نسبت به کاندیداها تأکید و بیان کرد: هر چند دشمن برای انتخابات برنامه‌ریزی کرده است ولی مردم انقلابی و همیشه در صحنه بار دیگر با حضور حماسی در این عرصه مهم سیاسی اجتماعی، دشمنان را ناامید می‌کنند.

استاندار بوشهر بر مدیریت مصرف برق تأکید کرد و گفت: برای مدیریت مصرف برق در ادارات و دستگاه‌های مختلف اجرایی استان بوشهر برنامه لازم تدوین و عملیاتی شود.

محمدی‌زاده موضوع مسکن را محور اصلی برنامه دولت سیزدهم دانست و بیان کرد: این مهم ضمن اینکه نیاز جامعه است و تحرک اقتصادی ایجاد می‌کند و در ازدواج جوانان و تحقق قانون جوانی جمعیت نقش تاثیرگذاری دارد.

وی با تأکید بر تشکیل تعاونی مسکن در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر گفت: ادارات استان با تشکیل تعاونی مسکن مشارکت خود را در نهضت ملی مسکن افزایش دهند و ضمن دریافت زمین، نسبت به ساخت واحدهای مسکونی کارکنان ادارات با استفاده از تسهیلات بانکی و خدمات دولت اقدام کنند.

استاندار بوشهر با تأکید بر این نکته که بانک‌های استان نسبت به تعهدات خود در تأمین منابع سرمایه‌گذاری مصوبه سفر دوم رئیس جمهور اقدام کنند گفت: در سفر دوم استانی رئیس جمهور به بوشهر، بانک‌های استان نسبت به تأمین و پرداخت ۲۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های مختلف در مدت ۲ سال تعهد کردند.

وی با بیان اینکه بانک‌ها نسبت به پرداخت تسهیلات بخش‌های تولید، اشتغال، مسکن و ازدواج تعهدات دارند گفت: بانک‌ها ساز و کار تأمین و پرداخت تسهیلات مصوبه یاد شده را در بخش‌های مختلف فراهم کنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا