شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 37857
تعداد نظرات: ۰
در نشست معاون سیاسی استاندار بوشهر مطرح شد:

از قبل با فرمانداران صحبت کردیم درصورتی‌که قصد کاندیداتوری دارند باید استعفا بدهند اما با وجود آنکه دو نفر هم در ابتدا تمایل داشتند، ولی همگی تعهد دادند که چنین قصدی ندارند.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 24 اردیبهشت 1402 - 22:04

وحید امیر – اکبر پورات یکشنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اعتصاب کارگری در منطقه پارس جنوبی سازمان‌یافته بود که با رصد انجام‌شده لیدرهای اصلی داخلی آنها شناسایی شد.

وی با اشاره به دستگیری هشت لیدر اصلی اعتصاب کارگری در منطقه پارس جنوبی گفت: هشت لیدری که در هدایت اعتصابات کارگری در پارس جنوبی و عسلویه نقش مستقیمی از طریق فضای مجازی و حقیقی داشتند و آن را مدیریت می‌کردند، دستگیر شدند.

هشت شرکت و پیمانکار مخالف نیروی بومی در منطقه پارس جنوبی در لیست سیاه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه: هشت شرکت و پیمانکار در منطقه پارس جنوبی در لیست سیاه قرار گرفته‌اند تصریح کرد: این شرکت‌ها و پیمانکاران به‌سبب عدم همکاری در عدم اشتغال و به‌کارگیری نیروهای بومی و دامن زدن به حوزه اعتصاب کارگری در لیست سیاه قرار گرفته‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به فراخوان ۱۰ هزارنفری برای اشتغال در منطقه پارس جنوبی تصریح کرد: به‌کارگیری نیروهای بومی در اولویت قرار دارد و این در حالی است که هزار نفر هم در مجتمع گاز پارس جنوبی استخدام می‌شوند.

سه بخشدار در استان بوشهر تغییر خواهند کرد

پورات با اشاره به انتصاب ۱۰ فرماندار، ۲۱ معاون فرماندار و ۲۲ بخشدار از ابتدای دولت سیزدهم در استان بوشهر گفت: پنج بخشدار در استان بوشهر تغییر نکرده‌اند که به‌زودی سه بخشدار در استان تغییر و ۲ بخشدار خانم ابقا خواهند شد.

وی تاکید کرد: هر چند وقت یکبار گمانه‌زنی‌های در خصوص تغییر فرمانداران استان بوشهر مطرح می‌شود که باید بگوییم اکنون بنا نداریم هیچ یک از فرمانداران را تغییر دهیم.

فرمانداران در انتخابات شرکت نمی کنند

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس در اسفندماه، آماری از استعفای مدیران و فرمانداران متقاضی کاندیداتوری دارید، گفت: از قبل با فرمانداران صحبت کردیم درصورتی‌که قصد کاندیداتوری دارند باید استعفا بدهند اما با وجود آنکه دو نفر هم در ابتدا تمایل داشتند، ولی همگی تعهد دادند که چنین قصدی ندارند.

پورات همچنین از استعفای معاون عمرانی فرماندار دشتستان برای شرکت در انتخابات مجلس خبر داد که اخیرا مورد موافقت قرار گرفته و افزود: یکی از مدیران کل استانداری هم که برای کاندیدانوری ابراز تمایل کرده، طی روزهای آینده باید استعفا کند. (گفته می شود منظور معاون استاندار از این فرد، ستوده مدیرکل بازرسی و حقوقی استانداری می باشد.)

فعلا بنای تغییر فرمانداران نداریم

معاون سیاسی استاندار بوشهر در پاسخ به سوالی درباره زمزمه تغییرات فرمانداران هم گفت: هر چند وقت یکبار گمانه‌زنی‌های در خصوص تغییر فرمانداران استان بوشهر مطرح می‌شود که باید بگوییم اکنون بنا نداریم هیچ یک از فرمانداران را تغییر دهیم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا