جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 37755
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شکاف عظیمی در عرصه ورزش کشور وجود دارد که باید اصلاح شود.

تاریخ انتشار: شنبه ، 23 اردیبهشت 1402 - 04:18

شکاف عظیمی در عرصه ورزش کشور وجود دارد

به گزارش صدای استان به نقل از مهر، ابراهیم رضایی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر اظهار داشت: دستگاه ورزش و جوانان در استان بوشهر با همه توان و ظرفیت برای توسعه این بخش در استان تلاش کرده است و شاهد تلاش فراوانی در نقاط مختلف استان بودیم.

وی اضافه کرد: مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان بوشهر بسیار پرتلاش بوده و مدیرکل جدید این دستگاه نیز یک جوان مؤمن انقلابی است که امیدواریم شاهد موفقیت این حوزه در استان باشیم.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه جنگ و جدالی برای رسیدن به قدرت را در تصاحب مدیریت ورزش و جوانان استان بوشهر ندیدیم.

وی با اشاره به اینکه شکاف عظیمی در عرصه ورزش کشور وجود دارد تصریح کرد: نباید این همه فاصله بین امکانات و زیرساخت‌های استان‌ها وجود داشته باشد.

رضایی خاطرنشان کرد: یک تیم از یک استان هزار میلیارد تومان هزینه می‌کند و یک تیم از برازجان با هزینه‌های شخصی به فینال فوتبال کشور می‌رسند و این بیانگر تفاوت‌ها است که باید این روند اصلاح شود.

وی با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان عملکرد و کارنامه موفقی نداشته است افزود: امیدواریم در ادامه عمر مجلس یازدهم بتوانیم اصلاحات ساختاری مناسبی را در این حوزه شاهد باشیم.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از حوزه جوانان در استان بوشهر غفلت شده است تاکید کرد: امیدواریم به دغدغه‌هایی که در این حوزه وجود دارد توجه بیشتری شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا