شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 37702
تعداد نظرات: ۰

در دو بازی اخیر استقلال در لیگ برتر که ۵ امتیاز حیاتی و سرنوشت ساز از دست داد، مهدی قایدی و محمد محبی موفق به گلزنی نشده اند.

تاریخ انتشار: پنجشنبه ، 21 اردیبهشت 1402 - 23:37

به گزارش “ورزش سه”، نمایش خوب مهدی قایدی و محمد محبی در بازی‌های قبلی استقلال از جمله دیدار با هوادار موجب شد تا ریکاردو ساپینتو هم چنان از این دو مهاجم در کناره‌ها سود ببرد اما تلاش‌های مهدی قایدی و محمد محبی در مصاف با پرسپولیس و صنعت نفت منجر به گل زنی نشد تا استقلال با امتیازاتی که در این دو دیدار از دست داد، شانس قهرمانی اش در این فصل از رقابت‌ها کمرنگ شود. مهدی قایدی تا به این جای کار ۹ گل و محمد محبی ۷ گل زده اند و اگر پاس گل‌های این دو بازیکن را لحاظ کنیم، باید این‌طور عنوان کنیم در بیشتر گل‌های به ثمر رسیده استقلال در این فصل از بازی‌ها نقش داشتند.

1873445

البته که مهدی قایدی در دربی و در یکی دو صحه خط دفاعی حریف را به خوبی بهم ریخت و تا آستانه گلزنی پیش رفت و  در یک صحنه ضربه او به دست گولسیانی برخورد کرد که به زعم برخی کارشناسان داوری هند بود و اگر پنالتی برای استقلال اعلام می‌شد، ممکن بود سرنوشت بازی و آبی‌ها تغییر کند. هم چنین محمد محبی هم در بازی با صنعت نفت پنالتی گرفت اما این ها برای پیروزی استقلال در بازی‌ها کافی نیست و این دو باید در بازی‌های باقی مانده فراتر از برهم ریختن خط دفاعی حریف و گرفتن پنالتی عمل کنند. اینکه باید گل بزنند.

1873446

زوج بوشهری فوتبال ایران بعد از فتح سوپر جام در کرمان هنوز هم شانس قهرمانی را از دست نداده اند. آن‌ها این شانس را دارند با پیراهن آبی دست کم یک جام قهرمانی دیگر را لمس کنند، قهرمانی جام حذفی. از سویی پیروزی در دو بازی پایانی لیگ برتر موجب می‌شود، فصل را به خوبی به پایان ببرند و به باشگاه‌های سابق خود برگردند. شباب الاهلی و سانتاکلارا. فقط باید در بازی‌های پایانی نمایش‌های خوب را تکرار کنند. گل و پاس گل.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا