شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 37536
تعداد نظرات: ۰

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از امروز تا عصر چهارشنبه رطوبت و شرجی هوا در سطح استان به طور نسبی افزایش می‌یابد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 18 اردیبهشت 1402 - 17:05

شرجی هوا در بوشهر افزایش می‌یابدهادی سالاری دوشنبه ۱۸ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا عصر چهارشنبه، در برخی از ساعات با افزایش سرعت وزش بادهای غالباً جنوبی بر روی دریا، خلیج فارس متلاطم است.

وی اضافه کرد: پیش بینی می‌شود  غبار محلی، وزش باد و در برخی از نقاط مه صبحگاهی و افزایش ابر، از پدیده‌های غالب در سطح استان و روی دریا خواهد بود. روزهای سه شنبه و چهارشنبه دربرخی نقاط استان احتمال وقوع بارش پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: آسمان کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی، وزش باد و گاهی گردوخاک، و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی و احتمال بارش خفیف و پراکنده در برخی مناطق خواهد بود.

سالاری جهت وزش باد را غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ گاهی تا ۴۲ و از فردا در برخی ساعات ۱۶ تا ۴۴ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی کرد.

وی ارتفاع موج دریا را ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در فراساحل در برخی ساعات ۹۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر از فردا در برخی ساعات ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی ۲۱۰ سانتیمتر اعلام و عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۱۲ بامداد، مد ساعت ۱۰:۰۹، جزر دوم ساعت ۱۷:۵۷ خواهد بود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا