دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 37486
تعداد نظرات: ۰

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از اعزام کاروان‌های سلامت هلال احمر به مناطق محروم استان خبر داد و گفت: در این زمینه طرح‌های محرومیت‌زدایی با اعتبار ۷ میلیارد ریال اجرا شد.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 17 اردیبهشت 1402 - 18:44

کاروان سلامت هلال احمر به مناطق محروم استان بوشهر اعزام شد

احسان ایزدپناه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به بیماران نیازمند در استان خبر داد و اظهار داشت: در این راستا پس از شناسایی بیماران نیازمند، در مجموع ۲٫۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به ۱۲۰ بیمار پرداخت شد.

وی بیان کرد: در راستای خدمات عام‌المنفعه و کمک به نیازمندان طرح پویش هلال رحمت شامل توزیع سبد معیشتی به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال هم توسط هلال احمر استان انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در زمینه ارائه خدمات درمانی بلاعوض به مددجویان نیز به ۳۳۰۰ بیمار کمک مالی به میزان ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال پرداخت شد.

ایزدپناه با اشاره به اعزام کاروان‌های سلامت هلال احمر به مناطق محروم استان بیان کرد: کاروان‌های سلامت هلال احمر در راستای خدمات‌رسانی به مناطق محروم روستاها به این مناطق اعزام شدند و در هفته هلال احمر نیز این مهم در دستور کار قرار دارد.

وی کاروان‌های سلامت را  شامل پزشک، چشم پزشکی، دندانپزشک و خدمات تشخیصی اعلام کرد و افزود: کاروان‌های سلامت تمام خدمات را رایگان عرضه می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر طرح‌های محرومیت‌زدایی را از دیگر برنامه‌ها دانست و ادامه داد: در این زمینه بیش از ۷ میلیارد ریال پروژه‌های محرومیت‌زدایی توسط داوطلبان و امدادگران هلال احمر انجام شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا