یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 37424
تعداد نظرات: ۰

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: میزان تردد در جاده‌های این استان، فروردین ماه سالجاری در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۴ درصدی افزایش داشته است.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 12 اردیبهشت 1402 - 10:55

عبدالکریم اخترشناس سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس داده‌های سامانه هوشمند تردد شمار آنلاین استان بوشهر، بیش از ۱۵ میلیون و ۵۶۰ هزار خودرو طی فروردین ماه سالجاری درمحورهای ارتباطی استان تردد داشته‌اند که ۹۰ درصد این خودروها سبک و ۱۰ درصد نیز سنگین و نیمه سنگین بوده است.

وی ادامه داد: محورهای برازجان-کنارتخته و بالعکس به همراه دیلم هندیجان و بالعکس بیشترین تردد ترافیکی را در این بازه زمانی داشته اند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین بر اساس اطلاعات ثبت شده از وسایل نقلیه استان بوشهر در سامانه‌های پلاک‌خوان سایر استان‌ها، بیشترین سهم مقاصد سفر خودروهای بوشهر به ترتیب به سمت فارس، تهران، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان بوده است.

اخترشناس یادآور شد: هم استانی‌ها قبل از آغاز سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها می‌توانند با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای تماس حاصل کنند.

به گزارش ایسنا، چهار هزار و ۳۳۶ کیلومتر انواع بزرگراه، راه اصلی، فرعی و راه روستایی در استان بوشهر وجود دارد که از طریق ۶۰ دستگاه تردد شمار، ۱۹ دوربین نظارت تصویری، ۴ سیستم توزین در حال حرکت و ۶۴ سامانه ثبت تخلف در محورهای استان بوشهر مورد پایش برخط است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا