شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 37371
تعداد نظرات: ۰

استاندار بوشهر با اشاره به وجود ظرفیت‌های متعدد در این استان گفت: حمایت ویژه از سرمایه‌گذاران در استان بوشهر انجام می‌شود.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 10 اردیبهشت 1402 - 19:00

حمایت ویژه از سرمایه‌گذاران در استان بوشهر انجام می‌شود احمد محمدی‌زاده صبح یکشنبه در نشست مدیران اقتصادی استان بوشهر با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اظهار داشت: بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری است.

وی ضمن اشاره به برخی از پتانسیل‌های استان بوشهر در عرصه‌های تولیدی، صنعتی، اقتصادی، گردشگری، کشاورزی، انرژی و… بیان کرد: فضای خوبی برای حضور سرمایه‌گذاران در این استان فراهم شده است.

استاندار بوشهر آبزی‌پروری، کشاورزی، تجارت دریایی، صادرات محصولات و ظرفیت گردشگری را از دیگر ظرفیت‌های استان دانست و افزود: ظرفیت‌های تولیدی و اقتصادی بسیار بزرگی در این استان وجود دارد.

وی حمایت از سرمایه‌گذاران را یکی از اولویت‌های استان بوشهر دانست و خاطرنشان کرد: امکانات مورد نیاز برای حضور سرمایه‌گذاران در استان بوشهر فراهم می‌شود.

محمدی‌زاده با تاکید بر راه‌اندازی دفتر سرمایه‌گذار برای بررسی امکانات و ظرفیت‌های استان بوشهر در ابعاد گوناگون ادامه داد: بر اساس تعهد انقلابی و اخلاقی از سرمایه‌گذاران در استان بوشهر حمایت می‌شود.

وی به برخی از تولیدات استان بوشهر اشاره کرد و افزود: تولید ۱۶۵ هزار تن خرما، ۵۰ درصد میگو پرورشی کشور، تولید ماهی پرورشی در خلیج فارس و گوجه‌فرنگی خارج از فصل بخشی از ظرفیت‌های تولیدی استان بوشهر است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: استان بوشهر از زیرساخت‌های مهمی در صادرات کالا به کشورهای مختلف از مسیر دریایی برخوردار است.

وی از افزایش تولید گندم از مزارع استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تاکنون بیش از ۶۰ هزار تن گندم از اراضی استان بوشهر برداشت شده و همین میزان دیگر نیز از اراضی آبی تولید می‌شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا