جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 37369
تعداد نظرات: ۰
به مناسبت روز خلیج فارس؛

رالی خانوادگی با حضور بازنشستگان استان بوشهر به مناسبت روز خلیج فارس برگزار شد.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 10 اردیبهشت 1402 - 18:58

داریوش کشتکار مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان بوشهر در حاشیه برگزاری این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط در بین بازنشستگان و به مناسبت روز خلیج فارس برگزار شد.

رالی خانوادگی بازنشستگان در بوشهر برگزار شد

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان بوشهر افزود: امیدواریم با فراهم کردن امکانات لازم با همکاری هیأت‌های ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر بتوانیم بازنشستگان بیشتری را جذب کنیم.

کشتکار اظهار داشت: سال گذشته باوجود کمترین امکانات در استان بوشهر، اسفندماه پارسال نفرات برتر جشنواره ورزشی که با حضور ۱۶۰ نفر برگزار شده بود، به مسابقات کشوری در شهر شیراز اعزام و خوشبختانه بازنشستگان این استان موفق به کسب مقام چهارم شدند.

رالی خانوادگی بازنشستگان در بوشهر برگزار شد

مدیرصندوق بازنشستگی کشوری در استان بوشهر تعداد بازنشستگان را بیش از ۱۸ هزار نفر اعلام کرد و افزود: بیشترین جمعیت بازنشستگان مربوط به آموزش و پرورش با بیش از ۱۰ هزار نفر است و در ادامه علوم پزشکی بیشترین تعداد بازنشسته را در استان بوشهر دارد.

رالی خانوادگی بازنشستگان در بوشهر برگزار شد

مسئول حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهانگردی در بوشهر نیز در این آئین اظهار داشت: متولی برگزاری رالی خانوادگی بازنشستگان استان بوشهر، صندوق بازنشستگی بوده است و ما عهده‌دار کارهای فنی این مسابقه بوده‌ایم.

رالی خانوادگی بازنشستگان در بوشهر برگزار شد

علیرضا جمهیری با بیان اینکه حدود ۵۰ بازنشسته در رالی خانوادگی بازنشستگان استان بوشهر شرکت کرده‌اند، اضافه کرد: این مسابقه بر اساس دو فاکتور سرعت و زمان برگزار می‌شود، شرایط خاصی ندارد و با یک ماشین ساده شهری انجام می‌گیرد.

بازنشستگان بوشهری از میدان المپیک شهر بوشهر پس از یک دور قمری در این شهر باز هم به میدان المپیک به عنوان مقصد رسیدند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا