شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 37343
تعداد نظرات: ۰

داود فنایی مربی گلرهای تیم فوتبال هوادار با انتشار پستی اینستاگرامی به حواشی‌ای که پس از باخت سنگین تیمش ایجاد شده، واکنش نشان داده است.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 30 فروردین 1402 - 06:26

واکنش فنایی به اتهام کم‌کاری مقابل استقلال به گزارش “ورزش‌ سه”، تیم فوتبال هوادار در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال رفت و در پایان با نتیجه غیرمنتظره ۶ بر ۱ این مسابقه را واگذار کرد، تا بار دیگر شاهد حرف و حدیث‌هایی مربوط به کم‌کاری از سوی هواداری‌ها باشیم. این اتهامات البته هیچ سند و مدرکی ندارد و بیشتر از سوی هواداران رقیب استقلال به شاگردان ساکت الهامی نسبت داده شده است.

در همین راستا داود فنایی بازیکن و مربی گلرهای سابق پرسپولیس که به نظر می‌رسد به شدت از اتفاقات رخ داده پس از شکست تیمش ناراحت است، پستی منتشر کرده و با اشاره به رفتاری که در قبال باشگاه پرسپولیس داشته، خواهان توقف تهمت‌ها شده است.

پست داود فنایی با این شرح نوشته شده است: «۱۳ سال حضور من در تیم پرسپولیس با شیرینی و تلخی‌های زیادی سپری شد، که حاصل آن چندین قهرمانی در لیگ، جام حذفی و نایب قهرمانی و سومی در لیگ قهرمانان آسیا بود. و تلخی‌هایی مثل شکستن پا، سوزاندن ماشین، پاره شدن رباط صلیبی و …

البته که همین تلخی‌ها به واسطه عشق من به باشگاه پرسپولیس و هواداران نیز شیرین بود. در آخرین حضور در این باشگاه مبلغ شش میلیارد و سیصد میلیون تومان را بخشیدم، تا این باشگاه درگیر حاشیه نشود!!! (۱۴۰ میلیون هم به گواه مدارک موجود در سال ۸۴ بابت طلبم به باشگاه بخشیدم) که البته هیچ منتی نبوده و نیست، چون این باشگاه پرسپولیس و هوادارانش بودند که به من هویت دادند و باعث پیشرفت من شدند، اما حالا شما دوست عزیز با چه رقمی به ما تهمت می‌زنید!!!.»


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا