شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 37306
تعداد نظرات: ۰

امام جمعه بوشهر گفت: همکاری ستاد زکات استان بوشهر در مشارکت برای آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد مالی در دستور کار قرار دارد و پیشنهاد شده ۵۰ درصد زکات وصولی در این حوزه هزینه شود.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 29 فروردین 1402 - 14:27

50 درصد زکات استان بوشهر برای آزادی زندانیان نیازمند هزینه شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در آزادی ۴۵ زندانی جرایم غیرعمد مالی استان بوشهر با بیان اینکه نیکوکاران مورد لطف و عنایت خدا قرار می‌گیرند، اظهار داشت: خیران و نیکوکاران با کار نیک خود احساس شیرینی دارد و به لذت معنوی می‌رسد که قابل قیاس با دیگر لذت‌ها نیست.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر نیکوکاران را محبوب خداوند متعال دانست و تصریح کرد: نیکوکاری به انسان آرامش می‌دهد و بستر و فضا را برای عنایت خدا به نیکوکار فراهم می‌کند و آنان محبوب خدا می‌شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه کسانیکه اهل خیر و احسان هستند و صدقه می‌دهند، پاداش دنیوی و اخروی را نصیب خود کرده‌اند افزود: من به مردم نیک‌اندیش و نیکوکار استان بوشهر افتخار می‌کنم و قدردان آنان هستم.

امام جمعه بوشهر از کمک بیش از ۳۰۰ میلیارد تومانی مردم خیر و نیکوکار استان بوشهر به کمیته امداد استان خبر داد و بیان کرد: سال ۱۴۰۰ مردم استان بوشهر ۲۹۴ میلیارد تومان از مسیر کمیته امداد به نیازمندان کمک کردند و این مبلغ در سال گذشته به ۳۰۴ میلیارد تومان رسید.

صفایی بوشهری ادامه داد: این میزان کمک و رسیدگی به نیازمندان نشان از روحیه بخشندگی مردم استان بوشهر دارد.

رئیس شورای زکات استان بوشهر پرداخت زکات وصولی برای آزادی زندانیان نیازمند را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: پیشنهاد شده که نیمی از زکات وصولی استان برای آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد مالی هزینه شود.

وی با قدردانی از مشارکت خیران در حل مشکلات نیازمندان و مددجویان گفت: همکاری ستاد زکات استان بوشهر در مشارکت برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی در دستور کار قرار دارد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا