شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 37271
تعداد نظرات: ۰

هافبک دفاعی استقلال در بازگشت به ترکیب این تیم نمایش موثری مقابل هوادار داشت.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 28 فروردین 1402 - 23:02

به گزارش “ورزش سه”، استقلال در دیدار هفته قبل مقابل آلومینیوم اراک بدون روزبه چشمی در خط میانی به میدان رفت که نزدیک بود محمدزبیر نیک‌نفس، بازیکن جانشین او، در همان دقایق ابتدایی اخراج شود، اما پایان محرومیت کاپیتان دوم آبی‌ها منجر به بازگشتش به میادین در مسابقه شب گذشته برابر هوادار شد.

روزبه چشمی که مهره موردعلاقه ریکاردو ساپینتو در این فصل بوده و حضورش به‌عنوان تک هافبک دفاعی استقلال تاثیر زیادی در روند موفقیت این تیم برای رسیدن به صدر جدول لیگ برتر داشته، دیروز برابر هوادار به ترکیب آبی‌ها بازگشت و دوباره با گردش توپ در میانه زمین، نظم زیادی به سبک بازی تیمش داد تا شکل تاکتیکی بهتری به نمایش بگذارند.

1853111

کاپیتان دوم استقلال در دیدار مقابل هوادار بارها با دریافت پاس از عقب زمین و انتقال به مهاجمان، موقعیت‌سازی کرد که یکی از آنها نیز منجر به گل چهارم توسط سعید مهری شد تا روزبه در یکی از بهترین روزهای تیمش و عملکرد موثر در خط میانی و دفاعی، روی گل هم تاثیرگذاری داشته باشد.

چشمی که تجربه قهرمانی همراه با استقلال در لیگ برتر را دارد، امیدوار است با تکرار نمایش خوب خود در چهار هفته باقی مانده لیگ برتر و ثبت بیشترین آمار بازی در طول یک فصل همراه با آبی‌ها، دوباره جام را بالای سر ببرد و با انگیزه و روحیه مضاعف به اردوی تیم ملی در خردادماه اضافه شود.

1853112


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا