شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 37212
تعداد نظرات: ۰

مهدی قایدی، ستاره استقلال، از تیم هوادار و سرمربی این تیم عذرخواهی کرد.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 27 فروردین 1402 - 18:16

به گزارش “ورزش سه”، مهدی قایدی با عملکرد درخشانی که مقابل هوادار داشت ستاره اول استقلال در این پیروزی مهم و پرگل بود. او یک گل به ثمر رساند، دو پنالتی گرفت و یک پاس گل هم برای محمد محبی ارسال کرد.

ستاره بوشهری استقلال در پایان بازی گفت: “بابت حرکتی که انجام دادم از آقای ساکت الهامی عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم که ایشان عذر من را بپذیرد. من تحت تاثیر جو بازی و هواداران قرار گرفتم که گفتند مهدی پنالتی را به سید بده. من از هوادار و آقای ساکت الهامی عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم من را ببخشند.”

قایدی درباره پیروزی پرگل استقلال هم گفت: “بازی که فوق العاده بود. هم خوب شروع کردیم و هم خوب کار را به پایان رساندیم و همان‌طور که تمرین کرده بودیم عمل کردیم.”

در حین مصاحبه سعید مهری هم کنار مهدی قایدی قرار گرفت و مهاجم استقلال درباره پیشرفت فوق العاده مهری گفت: “سعید از اول هم خوب بود.”

همچنین قایدی در ادامه به شوخی این سوال را از سعید مهری مطرح کرد: “آقا سعید شما بعد از چند سال گل زدید؟”

مهاجم بوشهری استقلال در پایان گفت: “سعید یکی از بهترین دوستان من است و اینکه با او شوخی می‌کنم دلیل بر تمسخر نباشد. من او را خیلی دوست دارم و همه بچه‌ها هم این را می‌دانند. خیلی خوشحالم برای او و امیدوارم در دربی هم گل بزند.”

قایدی درباره اینکه چرا پشت ضربه پنالتی نایستاد نیز گفت: “من دنبال پنالتی نیستم و کارم را داخل بازی انجام می‌دهم.”


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا