شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 37072
تعداد نظرات: ۰

روبرت لواندوفسکی پس از جام جهانی دچار افتی آشکار شده و شب گذشته هم نتوانست برای بارسلونا گلزنی کند.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 22 فروردین 1402 - 21:20

به گزارش “ورزش سه”، لواندوفسکی فصل را توفانی شروع کرد و توانست در ۱۲ هفته ابتدایی ۱۳ گل بزند. لوا خیلی زود فاصله خود با کریم و دیگر رقبا را بیشتر کرد اما پس از جام جهانی همه چیز عوض شد.

1839213

لوا که در دو هفته پایانی لالیگا قبل از جام جهانی برابر آلمریا و اوساسونا موفق به گلزنی نشد، در اولین بازی پس از جام جهانی برابر اسپانیول نیز گل نزد. سپس محرومیت سه جلسه‌ای او به دلیل اخراج برابر اوساسونا اعمال شد. عجیب اینکه لوا پس از جام جهانی تنها چهار گل در لالیگا زده است. دو گل در بازی برابر الچه و دو گل نیز به بتیس و کادیز در ماه فوریه. لواندوفسکی دیشب برابر خیرونا هم ناکام ماند. افت او برابر رئال در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری نیز مشهود بود و او حالا تحت انتقاد رسانه‌ها قرار دارد.

1851121

سرخیو بوسکتس در پایان بازی با خیرونا و در دفاع از لواندوفسکی گفت: «فوتبال یک ورزش تیمی است و هر اندازه تیم خوب کار کند، روی کیفیت فردی بازیکنان نیز اثر مثبت می‌گذارد. همه لواندوفسکی و توانایی‌های بالای او در گلزنی را می‌شناسیم. ما همه در یک قایق هستیم و یک مسیر را طی می‌کنیم. اگر لوا افت کرده، به خاطر این است که تیم هم نتوانسته در هفته‌های اخیر مطابق انتظار کار کند. ما به او تردیدی نداریم و مطمئنم در هفته‌های باقیمانده به ما بسیار کمک خواهد کرد.»


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا