شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 37016
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: به زودی چهارمین دوره انتخابات انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در استان بوشهر برگزار می‌شود.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 21 فروردین 1402 - 19:49

به گزارش صدای استان ؛ مهدی صفوی با اشاره به نقش انجمن‌های حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در استان بوشهر اظهار کرد: انجمن‌های موصوف نقش موثری در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در همه بخش‌های دولتی و خصوصی دارند.

صفوی خاطر نشان کرد: به استناد قانون حمایت از مصرف‌کنندگان و همچنین مقررات مربوطه، برنامه زمانبندی فرایند انتخابات هیات مدیره و بازرس انجمن‌های شهرستانی در سال ۱۴۰۲ توسط ادارات صمت شهرستان به عنوان مرجع نظارت بر انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در سطح شهرستان و دبیرخانه هیات نظارت بر انتخابات آن انجمن تدوین خواهد شد و حسب تکالیف مطروحه در اساسنامه انجمن شهرستانی اداره صنعت، معدن و تجارت هر شهرستان نسبت به “تشکیل هیات نظارت بر انتخابات انجمن” و نظارت برفرایند انتخابات اقدامات لازم به عمل می‌آوردند.

وی بیان کرد: مطابق مفاد تبصره‌های ۱ و ۲ و شرایط داوطلبان عضویت در هیات مدیره بر مبنای اساسنامه انجمن شهرستانی، انتخابات اعضای هیات مدیره و بازرس انجمن‌های شهرستانی به طور سراسری برگزار خواهد شد.

مدیر کل صمت استان بوشهر اعلام کرد: مدت اعتبار فعالیت هیات مدیره و بازرس کنونی انجمن‌های مذکور، حداکثر تا زمان برگزاری انتخابات سراسری (خرداد ماه سال ۱۴۰۲) بوده و شروع فعالیت هیات مدیره و بازرس جدید انجمن در شهرستان‌ها نیز در تیرماه سال ۱۴۰۲ است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا