جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 36999
تعداد نظرات: ۰

رئال مادرید با ترکیب متفاوتی پا به دیدار برابر ویارئال خواهد گذاشت.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 20 فروردین 1402 - 16:18

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید هفته گذشته در دیدار برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری مقابل بارسلونا قرار گرفت و با ارائه یک نمایش فوق‌العاده و بدون عیب و نقص موفق شد حریف خود را با چهار گل شکست دهد.

حالا شاگردان کارلو آنچلوتی امیدوار هستند که در ادامه فصل دو جام کوپا دل ری و لیگ قهرمانان را فتح کنند، چراکه می‌توان گفت لیگ برای آنها از دست رفته است؛ زیرا فاصله ۱۱ امتیازی با بارسلونا در صدر جدول امید آن‌ها را برای قهرمانی در لالیگا به کمترین حد ممکن رسانده است.

به نظر می‌رسد سرمربی ایتالیایی رئال مادرید نیز در ادامه فصل تمام تمرکز خود را روی کوپا دل ری و لیگ قهرمانان خواهد گذاشت. رئال چهارشنبه شب در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی خواهد رفت و آنچلوتی با فکر به این بازی تغییرات قابل توجهی در ترکیب تیمش نسبت به دیدار برابر بارسلونا به وجود آورده است.

1840234

تغییری در خط دروازه رئال مادرید مقابل ویارئال رخ نداده و کارلو آنچلوتی به تیبو کورتوا از ابتدا بازی داده است. در خط دفاعی آنتونیو رودیگر، ناچو و لوکاس وازکز به ترتیب جای ادر میلیتائو، ادواردو کاماوینگا و دنی کارواخال را در ترکیب اصلی گرفته‌اند. مثلث خط هافبک رئال مادرید به طور کامل تغییر کرده و دنی سبایوس، اورلین شوامنی و مارکو آسنسیو به جای تونی کروس، فدریکو والورده و لوکا مودریچ در ترکیب اولیه مقابل ویارئال قرار گرفته‌اند. نکته جالب اینکه در خط حمله تغییری به وجود نیامده و رئال مادرید با همان مثلث وینیسیوس جونیور، رودریگو و کریم بنزما به مصاف ویارئال می‌رود.

در مجموع شش تغییر در ترکیب رئال مادرید نسبت به ال‌کلاسیکو به وجود آمده است.

ترکیب اصلی رئال مادرید مقابل ویارئال:
کورتوا، رودیگر، ناچو، آلابا، واسکز، شوامنی، آسنسیو، سبایوس، وینیسیوس، رودریگو و بنزما


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا