جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 36997
تعداد نظرات: ۰

رئال مادرید در دیداری خانگی مقابل ویارئال با نتیجه ۳-۲ مغلوب شد.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 20 فروردین 1402 - 22:01

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان آنچلوتی که سه روز قبل در ال‌کلاسیکو با چهار گل بارسا را شکست داده بودند، امشب مقابل ویارئال با چند تغییر به میدان رفتند و نتیجه را واگذار کردند.

رئال مادرید که برای دیدار اواسط هفته خود در لیگ قهرمانان مقابل چلسی به بسیاری از بازیکنان اصلی خود استراحت داده بود، در برنابئو ۲-۳ برابر ویارئال شکست خورد تا دیگر شانسی برای فتح لالیگا نداشته باشد.

رئال مادرید بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی این وینیسیوس جونیور بود که با حرکت از سمت چپ می‌توانست دروازه ویارئال را باز کند، اما ضربه فنی این ستاره برزیلی با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۶ رئال مادرید به گل اول دست یافت. مارکو آسنسیو از سمت چپ حرکت کرد و ارسال زمینی او را پائو تورس در دهانه دروازه و به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و رئال مادرید را پیش انداخت.

1840328

دقایقی بعد ویارئال فاصله‌ای تا زدن گل تساوی نداشت. چوکوئزه از سمت چپ حرکت کرده و با ضربه‌ای زمینی دروازه رئال مادرید تهدید کرد، اما شوت او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۲۸ بائنا از فاصله‌ای قابل توجه شانس خود را برای باز کردن دروازه رئال مادرید امتحان کرد، اما ضربه او توسط تیبو کورتوا مهار شد.

اما دقایقی بعد ویارئال بالاخره به گل تساوی رسید. روی پاس زمینی جیوانی لوسلسو، چوکوئزه با حرکتی فنی و تماشایی ناچو را از پیش رو برداشت و در ادامه با ضربه‌ای دقیق از مرکز محوطه توانست دروازه رئال مادرید را باز کند. در ادامه تلاش دو تیم برای گلزنی بی‌اثر بود و در نهایت نیمه نخست با تساوی ۱-۱ به اتمام رسید.

1840329

رئال مادرید نیمه دوم را با نمایش هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل دوم دست یافت. روی پاس دنی سبایوس، وینی جونیور با حرکتی تکنیکی با دروازه ویارئال تک به تک شد و در نهایت با ضربه‌ای زمینی توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

1840327

ویارئال خیلی زود می‌توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه ایستگاهی لوسلسو در اختیار کورتوا قرار گرفت. در دقیقه ۶۶ و روی خروج و دفع توپ اشتباه دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید که پینو فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه او راهی به دروازه حریف پیدا نکرد.

دقایقی بعد ویارئال بالاخره به گل رسید. ارسال زمینی چوکوئزه به مورالیس رسید. ضربه اول این بازیکن دفع شد و در ریباند او خودش موفق به گلزنی شد. این گل ابتدا مردود و در ادامه و بعد از بازبینی، صحیح اعلام شد.

اما در دقیقه ۸۰ ویارئال به گل سوم نیز دست یافت. چوکوئزه از سمت راست و با حرکتی عرضی صاحب موقعیت شده و با یک ضربه فنی و فوق العاده به گوشه دروازه، موفق به زدن گل سوم تیم مهمان شد.

1840330

دو دقیقه بعد رئال مادرید با هند آیسا مندی صاحب یک ضربه پنالتی شد که البته داور بعد از بازبینی رای خود را تغییر داد. در نهایت تلاش رئال مادرید برای زدن گل تساوی اثربخش نبود و آنها در خانه ۲-۳ برابر ویارئال شکست خوردند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا