یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 36666
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : در آستانه عید نوروز نمایشگاه بهاره در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر برپا شده و غرفه دارانی از ۱۳ استان کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 23 اسفند 1401 - 10:19

نمایشگاه عرضه مستقیم بهاره در محل نمایشگاه‌های بوشهر برپا شده است

به گزارش صدای استان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر گفت: نمایشگاه ملی عرضه مستقیم بهاره در محل نمایشگاه‌های بوشهر برگزار شده و به مدت ۱۰ روز تا ۲۹ اسفند برپاست.

حسین نامور با بیان اینکه ۳۴۰ غرفه در سه سالن این نمایشگاه فعال است، افزود: محصولات متنوعی شامل پوشاک، شیرینی و شکلات و صنایع دستی از سوی غرفه‌دارانی از ۱۳ استان کشور در نمایشگاه بهاره بوشهر عرضه شده است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه کالا‌های پر مصرف عید ارائه شده، بیان کرد: این کالا‌ها با ۲۰ تا ۳۰ درصد تخفیف به بازدید کنندگان ارائه می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر عنوان کرد: ۴۰ غرفه در این نمایشگاه به پوشاک اسلامی، عفاف و حجاب اختصاص یافته، که به طور رایگان در اختیار بانوان بوشهری قرار داده شده تا کالا‌های خود را در این حوزه عرضه کنند.

وی با اشاره به ملی بودن نمایشگاه بوشهر، یادآور شد: نمایشگاه‌هایی که در آن بیش از ۶ استان کشور حضور داشته باشند نمایشگاه ملی به شمار می‌رود و از این رو نمایشگاه بهاره بوشهر با داشتن نمایندگانی از ۱۳ استان نیز ملی محسوب می‌شود.

نامور گفت: نمایشگاه بهاره بوشهر از ساعت۱۶ پذیرای بازدید کنندگان است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا