جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 36608
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیرکل زندان‌های استان بوشهر گفت: همزمان با نیمه شعبان سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت امام زمان (عج) و در آستانه عید نوروز و سال نو با دستور رئیس کل دادگستری این استان، ۶۰ نفر از مددجویان زندان مرکزی بوشهر آزاد و یا به مرخصی رفتند.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 22 اسفند 1401 - 10:13

به گزارش صدای استان؛ سید محتشم حسینی در حاشیه بازدید رئیس کل دادگستری استان بوشهر و برررسی پرونده زندانیان در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: از این شمار ۳۲ نفر از مددجویان زندان مرکزی بوشهر آزاد و ۲۸ نفر نیز به مرخصی اعزام شدند.

وی بیان کرد: زندانیانی که مشمول آزادی شده‌اند دارای شاکی خصوصی نبوده و حبس دولتی آنان مشمول بخشش قرار گرفته است.

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر تصریح کرد: این افراد با شرکت در برنامه‌های اصلاحی نسبت به خطای خویش متنبه شده‌اند و امید می‌رود این رویه پس از آزادی آنان نیز ادامه پیدا کند.

حسینی گفت: تلاش شده مددجویان در بند که شرایط آزادی و یا مرخصی دارند از لطف نظام جمهوری اسلامی برخوردار و به خانواده و جامعه بازگردند.

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر در خصوص پابند الکترونیک افزود: همچنین دستور استفاده از پابند الکترونیکی برای ۲۰ نفر زندانی دیگر از زندانیان نیز صادر شده است.

وی یادآور شد: از اول امسال تاکنون ۲۳۶ نفر از زندانیان استان بوشهر مشمول استفاده از پابند الکترونیک شده‌اند که از این شمار ۱۱۰ نفر مشمول آزادی، ۱۰ نفر آزادی و در زمان حاضر ۹۸ نفر از پابند الکترونیک فعال برخوردار هستند.

حسینی گفت: سیاست دستگاه قضا کنترلی و پیشگیرانه است و آزادی شمار قابل توجهی از زندانیان گواهی بر این مدعا به شمار می‌رود.

مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این آئین به صورت چهره به چهره با تعداد ۱۸ نفر از مددجویان دیدار و ضمن ارائه راهکارهای لازم دستور مقتضی صادر شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا