جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 36523
تعداد نظرات: ۰

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مسمومیت‌های سریالی دانش‌آموزان توطئه‌ای از سوی دشمن و نیازمند تبیین است.

تاریخ انتشار: شنبه ، 20 اسفند 1401 - 16:34

توطئه مسمومیت‌های سریالی دانش‌آموزان نیازمند تبیین است

به گزارش « صدای استان » به نقل از ایرنا؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر روز شنبه در همایش طلایه داران تربیت در منطقه سعدآباد افزود: معلمان بوشهری در خنثی‌سازی نقشه‌های شوم دشمنان در اغتشاشات نقش موثری ایجاد کردند.

وی اظهار کرد: اعزام بیش از سه هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر به اردو راهیان نور و تشییع سه شهید گمنام از سوی ۳۲ هزار دانش آموز بوشهری محصول جهاد فرهنگی و تبیین است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه مربی پرورشی باید الگوی او حجاب فاطمی باشد، گفت: کسانی که برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و معروف‌ها تلاش می کنند با تمام توان مورد حمایت و پشتیبانی قرار می‌گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از اجرای طرح معاون پرورشی تراز انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: استان بوشهر آمادگی دارد شاخص‌های معلم تراز انقلاب اسلامی برای اردیبهشت ماه سال آینده تدوین کند.

۱۰۰ درصد فرهنگیان استان بوشهر مشمول طرح رتبه بندی معلمان شدند

موحدی افزود: با تلاش جهادی و شبانه روزی کارکنان ستادی و ادارات شهرستان‌ها و مناطق، احکام رتبه‌بندی همه فرهنگیان شاغل و پیشکسوت مشمول قانون رتبه‌بندی صادر شده است.

وی اظهار کرد: طرح رتبه بندی معلمان پس از گذشت بیش از یک دهه بلاتکلیفی، به عنوان یکی از وعده‌های صادق رییس جمهور در دولت مردمی ایران قوی اجرایی شد.

موحدی با اشاره به صدور حکم رتبه‌بندی فرهنگیان افزود: اگر همکاران نسبت به رتبه تعیین شده معترض باشند، می‌توانند با مراجعه به سامانهmy.medu.ir اعتراض خود را ثبت کنند.

وی ادامه داد: در صورتی که گزینه ثبت اعتراض برای برخی از معلمان فعال نشده باشد، این قابلیت در روزهای آتی برای آنها نیز فعال می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تاکید کرد: از زمان فعال شدن گزینه ثبت اعتراض، همکاران حداکثر تا ۱۰ روز فرصت ثبت درخواست خود را دارند.

موحدی با بیان اینکه اعتراض‌ها با جدیت از سوی یک کارگروه تخصصی در هیات ممیزی استان پی‌گیری می‌شود، گفت: فرهنگیان اگر نسبت به نظر هیات ممیزی استان نیز معترض باشند، اعتراض آن‌ها در هیات ممیزی کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با ادای احترام ۵۱ شهید سعدآباد تصریح کرد: این منطقه، مهد تمدن و فرهنگ است و انسان‌های بزرگ و فرهیخته‌ای را در دامان خود پرورش داده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا