شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 36514
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : استاندار بوشهر از آزادسازی ۴۷ هکتار اراضی نظامی در شهر بوشهر خبر داد و بیان کرد: توافقاتی با ارتش و ستاد کل نیروهای مسلح انجام شده و نخستین قدم آن واگذاری اراضی پادگان پدافند هوایی بوشهر در منطقه ریشهر به محدوده شهر بوشهر است.

تاریخ انتشار: شنبه ، 20 اسفند 1401 - 18:14

به گزارش صدای استان؛ احمد محمدی‌زاده در همایش نکوداشت روز بوشهر ادامه داد: شهر بوشهر از شرق گسترش می‌یابد و در این راستا روبروی محلات تنگک‌ها به سمت ساحل محدوده جدیدی است که شهر بوشهر در آن توسعه پیدا می‌کند و اقدامات لازم در این زمینه در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ۲ پروژه شاخص بوشهر تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی و گذر سرتل به تنگک است، اظهار داشت: شورای شهر و شهرداری بوشهر باید این ۲ پروژه تا نیمه نخست فروردین ۱۴۰۲ تکمیل و افتتاح کند.

وی خروجی دوم شهر بوشهر را یکی از موضوعات مهم دانست و تصریح کرد: با قول گرفته شده امید می‌رود انتظار دیرینه پروژه خروجی دوم بوشهر محقق شود و سال آینده شاهد اجرایی شدن این پروژه مهم باشیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه برای خط ریلی بوشهر قول داده شده که ان‌شاءالله مصوبه رهبر معظم انقلاب اسلامی و اختصاص ۱٫۲ میلیارد دلار سال آینده عملیات اجرایی آن آغاز شود گفت: حمایت از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در دستور کار قرار دارد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا