یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 36444
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : فرماندار گناوه گفت:مطالب مطرح شده در رسانه ها و فضای مجازی درباره درگذشت یک بازیکن فوتبال در اثر مصرف قهوه در گناوه به هیچ عنوان صحت ندارد و کذب است.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 15 اسفند 1401 - 00:20

 درگذشت بازیکن فوتبال بر اثر مصرف قهوه در گناوه کذب استبه گزارش صدای استان به نقل از مهر، در روزهای اخیر شاهد به کما رفتن و سپس درگذشت «فرشید لک» از بازیکنان فوتبال بودیم که گفته می‌شود به دنبال مصرف قهوه مسموم اتفاق افتاده است.

بر اساس آنچه فضاهای مجازی و رسانه‌ها اعلام کرده بودند که این بازیکن فوتبال قهوه مسموم را در گناوه مصرف کرده اما یکی از همراهان این بازیکن در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این وی در استان خوزستان و قبل از سفر به گناوه اقدام به مصرف قهوه کرده و بعد به گناوه سفر کرده است.

در پی این اتفاق فرماندار گناوه ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در توضیحاتی ضمن رد مطالب مطرح شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها اظهار داشت: بر اساس پیگیری‌های به عمل از پلیس فتا و گفته‌ها و مصاحبه همراه این بازیکن، این ورزشکار در یکی از شهرهای استان خوزستان اقدام به مصرف قهوه کرده و به گناوه مربوط نمی‌شود.

محمد تقی صفری افزود: مطالبی که در فضاهای مجازی و رسانه‌ها در خصوص فوت این بازیکن فوتبال بر اثر مصرف قهوه در گناوه نسبت داده و انتشار شده است، کذب بوده و به هیچ وجه واقعیت ندارد.

وی گفت: این ورزشکار پس از مصرف قهوه در استان خوزستان به شهر گناوه به عنوان مسافر عزیمت می‌کند و اسکان می‌یابد و در نیمه‌های شب به علت نامساعد شدن حالش به بیمارستان جهت مداوا انتقال می‌یابد.

وی تصریح کرد: مردم این شهرستان، مردمی متدین، مؤمن، خونگرمی و مهمان‌نوازی هستند و مطالب مطرح شده درباره اینکه مسموم شدن این ورزشکار به علت مصرف قهوه در گناوه بوده است به هیچ عنوان واقعیتی ندارد.


برچسب ها: #فوتبال #گناوه
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا