جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 36437
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : روابط عمومی آموزش وپرورش استان بوشهر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خبر منتشر شده در یکی از صفحات اینستاگرامی معاند خارج نشین مبنی بر مسمومیت دانش‌آموزان برخی از مدارس شهرستان بوشهر، کذب و دور از واقعیت است.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 14 اسفند 1401 - 18:53

به گزارش صدای استان؛ در این اطلاعیه تاکید شده است که فرایند فعالیت‌های آموزشی و تربیتی در همه مدارس شهرستان، به روال عادی در جریان است. حفظ سلامت روانی و جسمی دانش‌آموزان و خانواده‌های محترم، خط قرمز دستگاه تعلیم و تربیت است.

در ادامه آمده است: از اولیا گرامی به عدم توجه به شایعات ؛اطمینان داشته باشند که در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی، آموزش و پرورش موضوع را تا حصول نتیجه، بررسی و اطلاع رسانی می‌کند.

صالح رحیمی، فرماندار بوشهر نیز یکشنبه ۱۴ اسفند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر مسمومیت دسته‌جمعی دانش آموزان در استان، منتشر شده که صحت ندارد و خوشبختانه تا به امروز موردی از مسمومیت دانش‌آموزان در استان گزارش نشده است.

وی اضافه کرد:  در حال حاضر تمام معلمان و دانش آموزان مدرسه اعلام شده در سلامت کامل هستند.

فرماندار شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی به دنبال شایعه پراکنی و ایجاد ترس در میان خانواده دانش‌آموزان هستند اما خوشبختانه هیچ مشکلی وجود ندارد.

رحیمی تصریح کرد: کتبا به آموزش و پرورش شهرستان اعلام شده است که در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک به‌سرعت پیگیری‌های لازم انجام بگیرد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا