شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 36380
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: استاندار بوشهر گفت: پلاژهای موقت در نوار ساحلی استان بوشهر به ویژه در شهرها و نقاط ساحلی گردشگرپذیر راه‌اندازی شود.

تاریخ انتشار: شنبه ، 6 اسفند 1401 - 10:29

پلاژهای موقت در نوار ساحلی استان بوشهر راه‌اندازی شود

به گزارش صدای استان به نقل از مهر، احمد محمدی‌زاده صبح پنجشنبه در نشست ستاد عفاف و حجاب استان بوشهر اظهار داشت: دشمنان به شیوه‌های مختلف به دنبال شکاف اجتماعی بین مردم است.

وی یکی از راهکارهای مهم خنثی‌کردن اهداف دشمنان را تقویت اتحاد ملی و انسجام بین مردم و مسئولان دانست و اضافه کرد: همکاری و مشارکت مردم در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب قابل تقدیر است.

استاندار بوشهر با اشاره به دسیسه‌های دشمنان به شکل‌ها و روش‌های جدید خاطرنشان کرد: اهداف دشمنان در اغتشاشات اخیر با مشارکت همه جانبه مردم ناکام ماند، ولی دشمن دست از ترفند و فتنه‌های جدید بر نداشته است.

وی با اشاره به اینکه اینکه دشمن از هر راهی برای تخریب فرهنگ حجاب استفاده می‌کند افزود: تخریب فرهنگ عفاف و حجاب، آسیب‌های مهم اجتماعی و فرهنگی به جامعه وارد می‌کند که ترویج این فرهنگ الهی در جامعه یک ضرورت است.

محمدی‌زاده با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌های رفاهی، فرهنگی و اجتماعی ادامه داد: همزمان با سال نو ماه مبارک رمضان نیز آغاز می‌شود و به همین دلیل باید به طرح‌های فرهنگی، اجتماعی و رفاهی مسافران نگاه ویژه‌ای شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی نمایشگاه بهاره در استان گفت: در آستانه نوروز و عید سال، راه‌اندازی نمایشگاه عرضه پوشاک و لباس در استان بوشهر با رویکرد لباس اسلامی با مشارکت گروه‌های مردمی ضروری است.

استاندار بوشهر مدیریت فرهنگ عفاف و حجاب در ایام تعطیلات به ویژه در سواحل استان بوشهر را مورد تأکید قرار داد و خاطر نشان کرد: فعال شدن پلاژ موقت در نوار ساحلی به ویژه در شهرها و نقاط ساحلی گردشگرپذیر باید مورد توجه قرار گرفته شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا