پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 36325
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : دبیر جشنواره رسانه ای فجر انقلاب در بوشهر گفت: با توجه به تغییر سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر، مهلت ارسال آثار به جشنواره تا ۱۰ اسفند ماه سال جاری تمدید شد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 1 اسفند 1401 - 10:25

جشنواره رسانه‌ای فجر انقلاب در بوشهر تمدید شد

به گزارش صدای استان، سید حسین موسوی با اشاره به موضوعات و محورهای این جشنواره ابراز داشت: پروژه‌ها و برنامه‌های دهه فجر، دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب، برنامه‌های سفر رئیس جمهور و هیئت دولت و مهمترین برنامه‌ها و پروژه‌های سال جاری محورهای این جشنواره است.

دبیر جشنواره رسانه‌ای فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه این جشنواره در دو قالب چند رسانه‌ای و مکتوب برگزار می‌شود اظهار داشت: روابط عمومی‌ها می‌توانند آثار خود را در قالب‌های فیلم، عکس، موشن گرافی، اینفوگرافی، پادکست، گزارش عملکرد، گزارش و گفتگوی تفصیلی، خبر، کوتاه نویسی مجازی، یادداشت و مقاله به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

دبیر جشنواره رسانه‌ای فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر مهلت ارسال آثار را تا پایان هفت اسفند ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: شرکت کنندگان در جشنواره باید آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی افزود: شرکت کنندگان توجه داشته باشند در ارزیابی نهایی توسط داوران جشنواره، قالب‌های چند رسانه‌ای به صورت کیفی و قالب‌های مکتوب به صورت کیفی و کمی بررسی می‌شود، بنابراین ضرورت دارد «آثار مکتوب» به همراه مستندات منتشر شده در رسانه‌ها ارسال شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا