جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 36304
تعداد نظرات: ۰
مدیرعامل هلال احمر بوشهر:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: دوره توان افزایی و بازآموزی امدادگران و نجات گران استان بوشهر در راستای ارائه خدمات جمعیت هلال احمر ویژه نوروز برگزار شد.

تاریخ انتشار: شنبه ، 29 بهمن 1401 - 02:02

به گزارش«صدای استان» به نقل از مهر؛ احسان ایزدپناه پنج شنبه شب در جمع خبرنگاران ضمن تاکید بر اهمیت حفظ و ارتقای سطح آمادگی نیروهای جمعیت هلال احمر اظهار داشت: دوره توان افزایی و بازآموزی امدادگران و نجات گران در راستای ارائه خدمات جمعیت هلال احمر ویژه نوروز سال جاری در حال برگزاری است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در ادامه از حضور امدادگران و نجات گران همه شعب استان بوشهر در دوره توان افزایی و بازآموزی خبر داد و افزود: ۱۵۰ نجات گر و امدادگر برادر در مرحله اول به مدت ۴۸ ساعت در منطقه گردشگری خائیز شهرستان تنگستان در حال فراگیری و بازآموزی آموزش‌های امدادی به صورت تئوری و عملی هستند.

وی یادآور شد: دوره توان افزایی برگزار شده علاوه بر بار علمی، جهت شور و نشاط امدادگران و آمادگی هرچه بیشتر آنان برای طرح نوروزی نیز انجام می‌پذیرد.

وی گفت: ضمناً مسابقاتی بین امدادگران در این دوره نیز برگزار شد و دوره توان افزایی در بخش خواهران نیز در همین مکان بزودی برگزار می‌شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا