جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 36258
تعداد نظرات: ۰
انجمن علمی حقوق دانشگاه پیام نور برازجان برگزار کرد؛

  پروانه پاپری ـ آیین رونمایی از کتاب «تبلور تفرید در نهاد تخفیف، منطبق بر قوانین کیفری ایران و آموزه های جرم شناسی» از سوی انجمن علمی حقوق دانشگاه پیام نور برازجان شنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ در سالن فرهنگ برازجان برگزار شد. در این آیین از کتاب «تبلور تفرید قضایی در نهاد تخفیف منطبق…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 18 بهمن 1401 - 22:38

 

پروانه پاپری ـ آیین رونمایی از کتاب «تبلور تفرید در نهاد تخفیف، منطبق بر قوانین کیفری ایران و آموزه های جرم شناسی» از سوی انجمن علمی حقوق دانشگاه پیام نور برازجان شنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ در سالن فرهنگ برازجان برگزار شد.

در این آیین از کتاب «تبلور تفرید قضایی در نهاد تخفیف منطبق بر قوانین کیفری ایران و آموزه های جرم شناسی» که رتبه برتر کشوری پژوهش در نخستین جشنواره کتاب و پایان نامه نویسی دانشگاهی استاد مرتضی مطهری را کسب کرده است، رونمایی شد.

 

دانشگاه پیام نور برازجان این آیین را همزمان با گرامیداشت میلاد امام علی (ع) و روز مرد با حمایت فرمانداری شهرستان دشتستان، شورا و شهرداری شهر برازجان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان با حضور معاون فرماندار، اساتید، هیئت علمی دانشگاه پیام نور و جمعی از دانشجویان و نویسندگان حقوقی برگزار کرد.

همچنین در این مراسم جشن امضای کتابهای: «از ایدئالیسم تا رئالیسم در سیاست جنایی ایران»، تالیف دکتر احمدرضا ونکی، «جرم انگاری خشونت جنسی علیه زنان»، تالیف دکتر مصطفی زارعی، «بررسی و تحلیل شیوه های جبران خسارات معنوی در نظام حقوقی ایران»، تالیف دکتر امید دولاح، «گریز قانون گذار از قصاص در حقوق کیفری»، تالیف دکتر علی حسن ابراهیمی و «انسان شناسی اخلاقی»، تالیف دکتر سعید رستمی برگزار شد.

گفتنی است پس از تجلیل از مولفان کتاب تبلور تفرید قضایی در نهاد تخفیف منطبق بر قوانین کیفری ایران و آموزه های جرم شناسی و تقدیر از دانشجویان فعال انجمن علمی دانشگاه پیام نور برازجان، همزمان آیین فارغ التحصیلی دانش آموختگان دانشگاه پیام نور برازجان با اهدای لوح و تندیس به دانش آموختگان برگزار شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا