شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 36181
تعداد نظرات: ۰

عباس دیری مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر به مناسبت هفته بسیج به پاس تلاش های مجدانه و پیگیری های “صمد شهریاری” خبرنگار خبرگزاری ایرنا در تهیه و نشر خبرهای فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی از زحمات وی تقدیر نمود .

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 13 آذر 1401 - 19:34

به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر ،عباس دیری ، مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر ،در دیدار خبرنگار خبرگزاری ایرنا که به جهت تهیه گزارش در دفتر وی حضور یافته بود گفت: اهمیت جایگاه اصحاب رسانه و فعالان عرصه مطبوعات بر کسی پوشیده نیست و لازم است مدیران ،خبرنگاران و تمام تلاشگران رسانه در انتقال و آگاهی بخشی به جامعه و اطلاع‌ رسانی صحیح اقدامات و خدمات انجام شده به مردم نقش و رسالت واقعی خود را به‌ درستی دنبال کنند .
دیری ، مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر ،با اشاره به نقش مهم و با ارزش رسانه در امر رساندن پیام های این سازمان به جامعه بیمه شدگان و مخاطبان ابراز امیدواری کرد و افزود : تامین اجتماعی استان در کنار رسانه ها به ویژه صداوسیما در امر خدمت گزاری به جامعه و تحقق برنامه های فرهنگی می تواند گام های مهمی بردارد .
دیری از زحمات وتلاش صادقانه اصحاب رسانه در جهت انعکاس اخبار فرهنگی،و رویدادهای مهم تقدیر و تجلیل کرد و بر حمایت از خبرنگاران به عنوان چشم بینای جامعه و بازوی توانای مسئولین تاکید کردند .
وی بر لزوم آگاهی خبرنگاران از مسائل پیرامونی سازمان ها با مخاطبین اشاره کردند و گفتند: اگر اهالی رسانه از دایره وظایف مسئولان و اتفاقات موجود مطلع نباشند نمی توانند مطالبه صحیحی داشته باشند .
در پایان مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر ،هدیه ای به خبرنگار پرتلاش خبرگزاری ایرنا “عبدالصمد شهریاری” ؛ تقدیم کرد .


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا