پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 36138
تعداد نظرات: ۰

در راستای نقش و جایگاه ویژه کارفرمایان و تشکل های کارفرمایی در تحقق منابع درآمدی سازمان ، مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر طی بازدید نظارتی از شعبه شبانکاره از بعضی کارگاهها من جمله کارگاه بلوک زنی حوزه شعبه شبانکاره بازدید کرد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 25 آبان 1401 - 11:41

وحید امیر – به گزارش « صدای استان »؛ مدیرکل تامین اجتماعی بوشهر در این دیدار گفت: سازمان تامین اجتماعی به عنوان امانت‌دار کارگران است و کارفرمایان در کنار آنها قرار دارند تا بتواند خدمات متنوعی به آنها ارائه نماید.
عباس دیری افزود: سازمان تامین اجتماعی ۱۸خدمت به جامعه هدف در سه بخش درمانی، خدمات کوتاه مدت و خدمات بلند مدت ارائه می کند تا رضایت‌مندی جامعه هدف را کسب نماید.
مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهراظهارداشت: کارفرمایان و صاحبان بنگاه‌های اقتصادی شریک ما در صندوق تامین اجتماعی هستند و اگر این افراد نباشند حضور تامین اجتماعی معنایی ندارد.
وی ادامه‌ داد: کارفرمایان بخش عظیمی از منابع سازمان را تامین می‌کنند تا ما بتوانیم خدمات مختلفی را به صورت کوتاه‌مدت و بلندمدت به جامعه هدف خود که بیشتر کارگران هستند ارائه نماییم.
دیری  در این بازدید ،  ضمن تشریح جزئیات  و نحوه خدمات گفت : با اجرای طرح یکپارچه سازی ، سامانه های خدمات غیر حضوری  سازمان تامین اجتماعی ، کارفرمایان کارگاههای مشمول قانون تامین اجتماعی نیز برای ارسال صورت مزد یا حقوق بیمه شدگان بیمه شدگان و پرداخت حق بیمه باید به سامانه خدمات غیر حضوری سازمان به نشانی es.tamin.ir مراجعه نمایند .
مدیر کل تامین  اجتماعی استان بوشهر ،  در پایان خاطرنشان‌کرد : کارگران و کارفرمایان صاحبان اصلی سازمان تامین اجتماعی هستند و وظیفه خود می دانیم که با حضور در این کارگاهها نسبت به حل مسائل و مشکلات کارگران و کارفرمایان اقدامات اثر بخشی را انجام دهیم و اولویت اول سازمان تامین اجتماعی حل مسائل ، مشکلات و چالش های موجود مخاطبینش می باشد .


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا