پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 35998
تعداد نظرات: ۰
معاون استاندار:

صدای استان : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از شناسایی لیدرهای اصلی «اغتشاشات» بوشهر خبر داد و گفت: در این «آشوب‌ها» تاکنون ۲۰۰ نفر بازداشت شده‌اند.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 19 مهر 1401 - 10:30

به گزارش صدای استان به نقل از تسنیم؛ اکبر پوراتدر نشست شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: در این استان “فتنه و اغتشاشات” اخیر‌ به‌خوبی مدیریت شد و وضعیت امنیتی بسیار مطلوبی داشتیم به‌نحوی که به کسی آسیبی ‌نرسید.

وی با اعلام دستگیری ۲۰۰ نفر از اغتشاشگران در چند روز گذشته در سطح استان افزود: لیدرهای اصلی اغتشاشات استان بوشهر شناسایی شده‌اند و به‌زودی توسط نیروهای امنیتی دستگیر خواهند شد.

وی با ابراز اینکه “در حوادث اخیر استان فوتی و مجروح نداشتیم”، اضافه کرد: ‌اقدامات خوب دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و نظارتی در استان بوشهر، نسبت به دیگر استان‌ها از نظر امنیتی وضعیت مطلوبی داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه تعدادی نیز از سوی دستگاه‌های نظارتی احضار، دعوت و ارشاد شدند افزود: این اقدامات بیشتر جنبه پیشگیری دارد.

پورات ادامه داد: سن افراد دستگیر شده یا در خیابان‌ها در آشوب‌های اخیر ۱۴ تا ۲۴ سال بود که انتظار می‌رود خانواده‌ها هم مراقب فرزندان خود باشند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین اقدامات در مسائل اخیر از طریق فضای مجازی مدیریت می‌شد افزود: کمیته فضای مجازی در استان بوشهر فعال شده و با ریاست استاندار شورای فضای مجازی راه‌اندازی شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا