شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 35991
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: دشمنان با ایجاد اغتشاش برنامه ریزی شده از قبل به دنبال وقفه در مسیر پیشرفت ایران و ضربه زدن به جایگاه کشورمان در عرصه بین الملل هستند.

تاریخ انتشار: شنبه ، 16 مهر 1401 - 12:52

دشمنان با ایجاد اغتشاش به دنبال ایجاد وقفه در مسیر پیشرفت ایران هستند

به گزارش صدای استان به نقل از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دانشگاه افسری فراجا افزود: ‌اغتشاشات اخیر برنامه ریزی شده بود و مرگ یک بانو برای سران استکبار بهانه‌ای بود تا در ابتدای مهرماه همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها اقدام به آشوب و اغتشاش‌گری کنند.

وی اظهار کرد: آنها در صورت فوت نکردن این بانو نیز بدون تردید به اغتشاش‌گری و آشوب به بهانه های دیگر اقدام‌های برنامه ریزی شده از قبل خود را اجرایی می‌کردند و این ما هستیم که باید با بصیرت، ولایتمداری و هوشیاری در صحنه باشیم تا توطئه‌های دشمنان را با تمام وجود پاسخ دهیم.

صفایی بوشهری عنوان کرد: در آمریکا با جان دادن چندین بانو هیچ اعلام موضعی از سوی کشورهای غربی و سران مرتجع منطقه صورت نمی‌گیرد ولی در ایران با جان دادن یک بانو با وجود انجام پیگیری‌های قضایی دشمن این چنین هجمه می‌کند.

وی ادامه داد: دشمن در این رویداد نشان داد تنها به دنبال تضعیف جایگاه ایران اسلامی است اما آمریکا، انگلیس و عربستان سعودی بدانند ایران و ایرانی هیچگاه از مسیر پیشرفت عقب نمی‌نشیند و همواره سربلند و پیروز خواهد بود.

امام جمعه بوشهر با بزرگداشت هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی با تمام وجود حافظ امنیت و آرامش جامعه است و مردم نیز قدردان این نیرو و تلاش‌های شبانه روزی آن هستند.

صفایی بوشهری اضافه کرد: یکی از نیازهای جامعه امنیت است که نیروی انتظامی خط مقدم ایجاد این امنیت است.

وی با بزرگداشت هفته وحدت ادامه داد: این هفته برای ادیان مختلف بویژه برای برادران اهل تسنن بسیار مهم است و در شرایط کنونی نیز وحدت نیازی مهم برای جهان اسلام است.

صفایی بوشهری همچنین با گرامیداشت روز روستا و عشایر اظهار کرد: امید است این مناطق چنان مدیریت شوند که علاوه بر تامین نیازهای مهم خود بتوانند با تولید موجب پیشرفت ایران اسلامی شوند.

وی با اشاره به ۱۶ مهرماه روز جهانی کودک افزود: طراحی شخصیت انسان از کودکی شکل می گیرد که باید در چشم اندازهای این حوزه اهتمام جدی برای برنامه ریزی مناسب و علمی شکل گیرد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا