شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 35761
تعداد نظرات: ۰

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان بوشهر گفت: ۳۵ پروژه تولیدی و اقتصادی که سرمایه خود را از محل وام‌های اعطایی بانک‌های این استان تامین کرده اند در هفته دولت امسال بهره برداری و یا عملیان اجرایی آنها آغاز می‌شود.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 31 مرداد 1401 - 13:05

داریوش زراعت‌گر روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اعلام کرد: از این شمار، ۲۲ پروژه افتتاحی و بهره‌برداری و ۱۳ طرح آغاز عملیات اجرایی است که میزان تسهیلات مصوب شده اعطایی این پروژه‌های تولیدی و اقتصادی سه هزار و ۸۶۵ میلیارد ریال است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان بوشهر ادامه داد: این پروژه‌ها در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، جم، دیر، گناوه، دیلم و تنگستان افتتاح و اجرایی می‌شود.

 

زراعتگر عنوان کرد: سردخانه و کارخانه بسته بندی خرما، گلخانه، پرورش میگو، مرغ گوشتی، ماهی در قفس، ساخت شناور صیادی، احداث کارخانه غذای طیور و آبزیان ، تولید ورق فشرده MDF، تولید لامپ‌های LED، احداث مجتمع بوم‌گردی، احداث نیروگاه برق کوچک مقیاس، بسته بندی خشکبار، فرآوری لبنیات، تولید جوجه یکروزه، تولید مرواردید و مجتمع پرورش جلبک از پروژه‌های استان بوشهر است که با کمک تسهیلات بانکی در هفته دولت افتتاح و اجرایی می‌شود.

دوم تا هشتم شهریور ماه هر سال همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا