شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 35456
تعداد نظرات: ۰
به زودی سفر دوم هیات دولت به استان بوشهر؛

سوال ما به نمایندگی از آحاد مردم از مدیران استان خصوصا استاندار محترم این است که چرا واقعیت‌ها را از مردم کتمان کرده و تنگنای به وجود آمده در تحقق وعده های رئیس جمهور را به مردم و اصحاب رسانه نمی‌ گویید؟

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 22 تیر 1401 - 10:08

سعید امیر – ظاهرا رئیس جمهور محترم قصد دارند در مهرماه سال جاری به استان بوشهر سفر کرده و شاهد حضور هیات محترم دولت در استان برای بار دوم خواهیم بود.
گرچه سفر هیات دولت به استان بوشهر را به فال نیک گرفته و معتقدیم حضور رئیس جمهور به شرط دستاورد، خوشایند برای مردم استان خواهد بود، اما شوربختانه بخش زیادی از وعده های جناب رئیسی در سفر اول ایشان بدون پیشرفت باقی مانده و مشخص نیست هدف حضور خالی از دستاورد هیات دولت برای مردمی که کارد به استخوان آنها رسیده چیست.
تقریبا سه ماه تا این سفر باقی مانده و خیلی از تصمیمات دولت در سفر قبلی رئیس جمهور به استان بوشهر از راه آهن بوشهر گرفته تا نامه های مردمی بر روی زمین مانده است؛ آن چیزی که خون عامه مردم را به جوش آورده این است که مدیران استانی نه گزارشی در مورد روند پیشرفت پروژه های سفر اول رئیس جمهور به مردم می‌دهند و نه حاضرند دولت جهادی را برای انجام وعده های بی‌عمل تحت فشار بگذارند.
گرچه مشکلات و بحران‌های جامعه و استان بوشهر طی یکسال اخیر آنقدر بزرگ شده است که حتی در صورت محقق شدن مصوبات سفر قبلی رئیس جمهور نیز چندان اتفاق مثبتی در معیشت و زندگی مردم نمی افتد.
سوال ما به نمایندگی از آحاد مردم از مدیران استان خصوصا استاندار محترم این است که چرا واقعیت‌ها را از مردم کتمان کرده و تنگنای به وجود آمده در تحقق وعده های رئیس جمهور را به مردم و اصحاب رسانه نمی‌ گویید؟
آیا بنا دارید بی‌توجهی دولت به استان بوشهر را مخفی نموده تا مبادا از پایتخت بر شما خرده بگیرند؟ نه جناب استاندار با وجود فضای مجازی، رسانه ها و آگاهی مردم هیچ مقوله ای از چشم تیزبین مردم دور نخواهد ماند.
مردم بخوبی می فهمند عدم گزارش جنابعالی و مدیران استانی صرفا از این جهت است که پیامدهای منفی برای جناب رئیس جمهور نداشته باشد.
ترجمان این وضعیت به خوبی آشکار است، مردم وعده‌های صد من یه غاز را میبینند و روز به روز بر بی اعتمادی‌شان به مدیران دولتی بیشتر و بیشتر می‌شود.
در سفر قبلی رئیس جمهور چه گلی بر سر مردم بی‌نوای استان زده شده است که مجددا در مهر ماه قرار است شق‌القمر شود.کانون این راهبرد مسئولان و استاندار مشخص است.
گزارشی از پیشرفت وعده های رئیس جمهور نمی‌دهیم تا تلقی مردم نسبت به دولت انقلابی کماکان مثبت بوده و بار دیگر مردم به ایشان رای دهند.
غافل از اینکه سطح نارضایتی مردم ناشی از گرانی‌ها در شش ماه اخیر به طور بی سابقه‌ای افزایش یافته و امیدی به حل این نارسایی‌ها و بحران‌های مکرر ندارند.
ظاهرا فراموش کرده‌اید که مردم ولی‌نعمت و شماها نوکر و خدمتگزار مردم هستید؛ چگونه به خود اجازه می‌دهید بر روی موضوعات مهم استان سرپوش گذاشته و منافع مردم را فدای مصلحت اندیشی خودتان کنید.
مردم استان بوشهر از مدیران و در راس آن استاندار تجلی خدمت نمی خواهند؛
آنچه برای مردم مهم است صداقت در گفتار و رویکرد شماست که آنهم به میمنت وابستگی‌تان به اصحاب قدرت و عدم صراحت و شفافیت به محاق رفته است.
از اینرو این رسانه بنا به رسالت وجودی خویش بنا دارد در صورتی که مدیران استان و کُت پوشان استانداری روند پیشرفت وعده‌های رئیس جمهور در سفر قبلی به استان و دلایل توقف آنها را برای مردم شرح ندهند، تک تک مصوبات و وعده‌های هیات دولت در سفر پارسال را به جامعه استان منعکس کرده و نقش بی کفایت مدیران در ایجاد این وضعیت را تبیین نماییم.

تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا