پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 35442
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عسلویه گفت: با توجه به نارضایتی مردم، اداره کل راه و شهر سازی و همچنین راهداری استان نسبت به بهسازی و ترمیم اتوبان بزباز به کلات اقدام کنند.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 22 تیر 1401 - 09:50

اتوبان بزباز - کلات بهسازی و ترمیم شود

به گزارش صدای استان، محمد خدری در بازدید از جاده بزباز به کلات اظهار داشت: جاده ورودی روستاهای بزباز به کلات ادامه اتوبان پر تردد بوشهر به بندر عباس است و روزانه شاهد تردد کامیون‌های سنگین و ترانزیتی هستیم که خطراتی برای مردم ایجاد کرده متأسفانه تصادفات و خسارت به اموال مردم در این مسیر پر تردد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: مردم این دو روستا نسبت به کم عرض بودن، عدم روشنایی کافی، و ترافیک سنگین در برخی از ساعت شبانه روز با توجه به تردد خودروهای سنگین و تردد سرویس‌های کارکنان صنعت نفت از این مسیر گلایه مند هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عسلویه تاکید کرد: برای تعریض و مناسب سازی و ایجاد روشنایی کافی در این مسیر فضا وجود دارد.

وی تاکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ظرف مدت ۲۰ روز فرصت دارند برنامه‌های خود را ارائه دهند و ظرف کمتر از پنج ماه اقدامات لازم جهت بهسازی، ترمیم و ایجاد روشنایی کافی این مسیر را فراهم کنند و نتیجه را به دادستانی اطلاع دهند.


برچسب ها: #دادستان #عسلویه
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا