شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 35438
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتی گفت: با هدف رفع نواقص موضعی، عملیات لکه گیری در بیش از ۱۴ کیلومتر از راه های شریانی این شهرستان انجام شده است.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 22 تیر 1401 - 09:45

۱۴ کیلومتر از راه‌های دشتی لکه‌گیری شد

به گزارش صدای استان به نقل از مهر، مهرداد گنجه با اشاره به اینکه عملیات لکه گیری راه‌های ارتباطی این شهرستان با آسفالت گرم انجام شده است، اظهار داشت: حفظ و نگهداری رویه راه‌ها و کیفیت بخشی به راه‌های ارتباطی شهرستان بویژه راه‌های شریانی از اولویت‌های اصلی ما است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتی افزود: راه‌ها به طور دائم در معرض انواع گوناگونی از تنش‌ها، نظیر ترافیک بالا، تغییر دما و تغییر شکل لایه‌های زیرین قرار دارند و همین امر باعث پیدایش نقایص و خرابی در رویه راه‌ها می‌شود.

وی افزود: طرح لکه گیری راه‌های شریانی شهرستان دشتی در دو فاز در دست انجام است که تاکنون با استفاده ۳۲ هزار مترمربع آسفالت گرم کمربندی خورموج واقع در بزرگراه سیراف لکه گیری شده است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتی ادامه داد: برای خرید این میزان آسفالت و لکه گیری کمربندی شهر خورموج مجموعاً ۳۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلاتی که ما به لحاظ وضعیت آب و هوایی با آن مواجه هستیم خرابی سطح رویه راه‌ها است، یادآور شد: رطوبت، شرجی و گرمای بسیار بالای استان موجب استهلاک زودرس راه‌ها و تشدید در سرعت و میزان خرابی رویه آسفالت شهرستان شده که به همین منظور هر ساله اقداماتی را برای ترمیم خرابی‌ها در دستور راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتی قرار دارد.

گنجه تصریح کرد: شهرستان دشتی مجموعاً دارای ۷۰۳ کیلومتر شامل ۱۷۰ کیلومتر بزرگراه، ۴۳ کیلومتر فرعی و۴۰ کیلومتر راه اصلی و۴۵٠ کیلومتر راه روستایی است.


برچسب ها: #دشتی
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا