پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 35430
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر از آزادی ۴۷ زندانی جرایم غیرعمد با کمک و همکاری خیران استان بوشهر خبر داد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 22 تیر 1401 - 09:35

47 زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر با همکاری خیران آزاد شدند

به گزارش صدای استان؛ سید اسماعیل موسوی در گفت‌وگو با تسنیم، با قدردانی از همکاری و مشارکت خیران حقیقی و حقوقى در فراهم کردن زمینه آزادی مددجویان جرایم غیرعمد مالی اظهار داشت: همکاری نیکوکاران برای پرداخت بدهی‌های زندانیان جرایم غیرعمد مالی در حوزه‌های دیه، مهریه، نفقه و چک‌های غیرکلاهبرداری قابل ستایش و تحسین است.

وی از آزادی زندانیان این جرایم در سال جاری تاکنون پرداخت و بیان کرد: با همکاری خیران و نیکوکاران در سال جاری تاکنون ۴۷ زندانی جرایم غیرعمد با پرداخت بدهی آنان، گذشت شاکیان و واگذاری وام آزاد شده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر با اشاره به اینکه بیش از نیمی از این زندانیان در هفته قوه قضاییه آزاد شدند خاطرنشان کرد: ۲۲ زندانی جرایم غیرعمد مالی در هفته قوه قضاییه با مشارکت خیران حقیقی و حقوقى آزاد شدند.

موسوی بدهی این زندانیان را ۸۰ میلیارد ریال دانست و خاطرنشان کرد: بخشی از این بدهی با گذشت شاکیان تأمین شد و ۴۱ میلیارد ریال نیز با همکاری خیران و نیکوکاران پرداخت شد.

وی با اشاره به وجود ۸۷ نفر زندانی جرایم غیرعمد دیگر در زندان‌های استان بوشهر تصریح کرد: این مددجویان ۶۰۰ میلیارد ریال بدهی دارند که با تأمین حدود ۵۰ درصد از این میزان بدهی زمینه آزادی آنها فراهم می‌کند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا