شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 35409
تعداد نظرات: ۰

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر از تلاش برای تقویت تجهیزات درمانی در جزیره خارگ خبر داد و گفت: ظرفیت تولید برق در خارگ افزایش می‌یابد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 20 تیر 1401 - 10:20

محمد هادی رستمیان اظهارداشت؛ از نیروگاه خارگ و بخش توسعه با ظرفیت ۱۰ مگاوات بازدید به عمل آمد که پیش بینی می شود، بخش توسعه به ظرفیت حداقل ۱۰ مگاوات به صورت مرحله‌ای از مردادماه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.
◽وی اضافه کرد: ۹ واحد ۴.۵ مگاواتی جدید توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به کارفرمایی برق منطقه‌ای فارس به ظرفیت تولید خارگ اضافه خواهد شد.
◽معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر بیان کرد: واحدهای فعلی که دچار فرسودگی هستند از مدار خارج می‌شوند تا پایداری برق جزیره خارگ حاصل شود.
◽وی اضافه کرد: در شرایط فعلی چهار واحد دیزل و یک توربین گازی که دارای قدمت زیادی هستند تولید برق خارگ را انجام می‌دهند.
 تقویت تجهیزات درمانی
◽رستمیان خاطرنشان کرد: همچنین امروز از بیمارستان خلیج فارس، مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی خارگ و مرکز خدمات سلامت دهان و دندان خارگ بازدید شد.
◽ معاون هماهنگی امور عمرانی افزود:دستگاه اتوآنالایزر (دستگاه آزمایش) و کمبود تخت‌های بیمارستانی از جمله کمبودهای این مراکز درمانی بود که پیگیری‌های لازم در این خصوص صورت گرفت و به زودی تأمین خواهد شد تا مردم خارگ در این بخش دغدغه‌ای نداشته باشند.
 تعمیر و تجهیز مجتمع فرهنگی
◽معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر تصریح کرد: مجتمع فرهنگی جزیره خارگ که از سال ۱۳۸۴ ساخته شده، متأسفانه در سایه بی‌توجهی‌ها وضعیت مطلوبی ندارد.
◽وی تاکید کرد: در این راستا مدیرکل ارشاد استان قول داد هرچه سریع‌تر نسبت به تعمیر و تجهیز این مکان فرهنگی جهت استفاده هنرمندان جزیره خارگ اقدام کند.

تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا