چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 35042
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: هواشناسی بوشهر پیش‌بینی کرد: با جنوبی شدن جریانات جوی، ضمن افزایش دما در مناطق غیرساحلی، هوا به‌ویژه در مناطق ساحلی شرجی می‌شود.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 10 خرداد 1401 - 11:58

هوای بوشهر گرم و شرجی می‌شود

به گزارش صدای استان، معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از فردا با کاهش سرعت باد‌های شمالی، خلیج فارس به‌نسبت آرام خواهد بود، ضمن اینکه امروز و فردا با وزش باد‌های شدید شمالی در مناطق همجوار استان، احتمال نفوذ گردوغبار فرامنطقه‌ای به استان نیز دور از انتظار نیست.

زهرا راستگو افزود: همچنین پیش‌بینی می‌شود از روز سه‌شنبه تا پایان هفته با جنوبی شدن جریانات، ضمن افزایش دما، شرجی و رطوبت هوا در سطح استان به‌ویژه در مناطق ساحلی افزایش یابد.

وی آسمان استان را تا فردا بیشتر صاف همراه با غبار محلی، در برخی ساعت‌ها با وزش باد و گاهی گردوخاک پیش‌بینی کرد.

معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر عنوان کرد: جهت وزش باد به‌طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت و در ساعت‌هایی از ظهر تا اوایل شب در مناطق جنوبی ۱۶ تا ۴۴ گاهی تا ۵۸ کیلومتر در ساعت و از فردا متغیر با سرعت ۸ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی ادامه داد: ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر، در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ و از شب ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

راستگو گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساع

ت ۰۱:۳۸ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۸:۳۰، جزر دوم ساعت ۱۶:۲۰ و مد دوم ساعت ۲۱:۵۶ دقیقه خواهد بود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا