شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 34918
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : استاندار بوشهر گفت: دشمن با تمام ظرفیت علیه انقلاب اسلامی جنگ فرهنگی و رسانه‌ای راه انداخته است.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 2 خرداد 1401 - 10:15

به گزارش صدای استان؛ احمد محمدی‌زاده ظهر روز یکشنبه در نشست با مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر بیان کرد: ما در یک جنگ فرهنگی قرار گرفته ایم، دشمن با تمام ظرفیت علیه انقلاب اسلامی جنگ فرهنگی و رسانه‌ای راه انداخته است.

او بابیان اینکه تلاش دشمن برای ایجاد ناامیدی و تردید در جامعه است، می‌گوید: یک طرف خاکریز ظرفیت رسانه‌ای دشمن است و سرویس جاسوسی آن را پشتیبانی می‌کند و طرف دیگر مردم هستند. نقش شما به عنوان روابط عمومی مهم است.

استاندار بوشهر خطاب به روابط عمومی‌ها عنوان کرد که شما بسیجیان دفاع در سنگر رسانه و مجاهدان در عرصه تهاجم گسترده دشمن هستید؛ هر اقدام خبری شما یک گلوله آرپی جی است.

محمدی‌زاده بابیان اینکه ایران امن ترین نقطه در جهان است، گفت:  در منطقه که همه کشورها وابسته به آمریکا هستند تنها ایران  روبه‌روی این کشور ایستاده است و آن را سر جایش می‌نشاند.

او گفت: پیشرفت اقتصادی در کشور مدیون تلاش‌هایی است که دولت و انقلاب انجام داده است، اما دشمنان همه این تلاش‌ها را برعکس جلوه می‌دهند؛ ناکارآمدی‌های رژیم پهلوی و کارآمد و کارآمدی‌های دولت جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه می‌دهند.

استاندار بوشهر می‌گوید: امیدآفرینی در برابر ناامید سازی مردم از سوی رسانه‌های معاند یک موضوع بسیار مهم و اساسی است که مسئولیت آن بر عهده روابط عمومی است. در این راستا لازم است یک سیاستگذاری فصلی باید صورت بگیرد و چهارچوب کلی برای کار روابط عمومی تعیین شود ، هر روابط عمومی ضمن عمل در این چهارچوب در حوزه تخصصی خود کارش را پیش ببرد.

محمدی زاده توصیه کرد که هر روابط عمومی روزانه حداقل یک خبر مفید و عملیاتی و امیدآفرین تولید کند و در مقابل یک شبهه افکنی دشمن اقدام پدافندی توجیهی و تشریحی برای بیان واقعیت انجام دهد.

سلیمه کهن‌سال، معاون خبر صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز در این نشست گفت: رابطه روابط عمومی و رسانه متقابل است، همانطور که یک سازمان برای اطلاع رسانی موارد مدنظر خود نیازمند استفاده از رسانه است رسانه نیز به عنوان رابط بین مردم و حاکمان در کنار انتشار نکات مدنظر سازمان‌ها باید بتواند  ارتباط خوبی با سازمان‌ها داشته باشد.

او خاطر نشان کرد که ما در معاونت خبر تلاش می‌کنیم اطلاع رسانی را بر اساس نیاز مخاطب انجام دهیم.

معاون خبر صدا و سیمای مرکز بوشهر بیان کرد که با توجه به کمبود نیرو و امکانات نیاز است که کارهایمان را اولویت بندی کنیم؛ بنابراین نیاز است که روابط عمومی‌ها  در زمینه تولید خبر کمک حال ما باشند و برخی موارد را در زمینه کاری خودشان پوشش دهند و برای انتشار در اختیار ما بگذارند.

کهن‌سال تاکید کرد که برای پیگیری خواسته‌های مردم نیازمند همکاری روابط عمومی‌ها از این به شکلی که مدیران خود را به پاسخگویی ترغیب کنند و اهمیت این کار را برای شما تشریح کند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا