چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 34899
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: تا فردا جمعه دمای هوا در سطح این استان از روند بالایی برخوردار است.

تاریخ انتشار: شنبه ، 31 اردیبهشت 1401 - 13:02

دما در بوشهر روند افزایشی می‌گیرد
به گزارش صدای استان؛ پیام مساعدی در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می دهد تا اوایل هفته آینده در برخی از ساعت وزش بادهای شمال غربی و در مناطق مستعد همراه با گرد و خاک از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهد بود.

وی بیان کرد: طی این مدت سواحل و فراساحل استان مواج و متلاطم خواهد بود.

مساعدی ادامه داد: همچنین از اواخر وقت فردا جمعه، احتمال ورود گرد و غبار فرامنطقه ای به استان دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف همراه با غبار محلی و وزش باد و در برخی نقاط با باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی گفت: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی و در قسمت‌های شمالی و مرکزی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ گاهی تا ۴۶ کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۱۲۰ تا ۲۱۰ و در فراساحل تا ۲۷۰ سانتیمتر پیش‌ بینی شده است.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۳۹ بامداد، مد دریا ساعت ۱۰:۴۲ و جزر دوم دریا ساعت ۱۸:۴۲ خواهد بود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا