جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 34798
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از بررسی پرونده فوت یک بیمار در بیمارستان شهید گنجی برازجان در نظام پزشکی خبر داد.

تاریخ انتشار: شنبه ، 24 اردیبهشت 1401 - 09:00

بررسی پرونده فوت بیمار در بیمارستان شهید گنجی برازجان

به گزارش صدای استان به نقل از خبرگزاری صداوسیما، چند روز پیش خانم بیماری به بیمارستان شهید گنجی برازجان مراجعه کرده و پس از انجام کار‌های درمانی از سوی پزشک و چند ساعت تحت نظر بودن ترخیص شد، که بعد از مدت کوتاهی با وضعیت جسمی نابسامان دوباره به بیمارستان مراجعه و فوت می‌کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در همان ساعات اولیه این حادثه کمیته مرگ و میر دانشگاه علوم پزشکی با دستور رییس دانشگاه و با قید فوریت تشکیل و دستور پیگیری موضوع داده شد.

دکتر حسن ملکی زاده ادامه داد: اولین جلسه بررسی ابعاد مختلف فوت بیمار و کمیته مرگ و میر  با حضور پزشکان، پرستاران و مدیر بیمارستان شهید گنجی برازجان برگزار شد، تا ابعاد و مدارک پرونده مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی اظهار کرد: در این کمیته پس از بررسی اسناد و مدارک مربوط، روند پذیرش و ارائه خدمات به متوفی مورد بررسی قرار گرفت که مرحله بعد بررسی پرونده در نظام پزشکی است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: زمان رسیدگی به پرونده بستگی به ابعاد و پیچیدگی آن دارد که ممکن است ماه‌ها طول بکشد.

وی تاکید کرد: این موضوع به صورت ویژه پیگیری خواهد شد و هر گونه قصور احتمالی با جدیت و قانونی بررسی و اطلاع رسانی می‌شود.

دکتر ملکی زاده، ارائه خدمات با کیفیت به مردم را رسالت اصلی دانشگاه علوم پزشکی دانست

و گفت: به‌جد مدافع حق و حقوق مردم در حوزه‌های بهداشتی هستیم و این پرونده را هم عادلانه بررسی می‌کنیم.

 


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا