جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 34635
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : امام جمعه عسلویه گفت: وضعیت آب شهرستان عسلویه نگران‌کننده است و اگر مسئولان تلاش لازم را نداشته باشند به بحران تبدیل می‌شود.

تاریخ انتشار: شنبه ، 27 فروردین 1401 - 09:45

وضعیت آب شهرستان عسلویه نگران‌کننده است

به گزارش صدای استان به نقل از مهر؛ حجت‌الاسلام سید علی هاشمی نژاد در نماز جمعه امروز عسلویه هفته اکرام ایتام و نیازمندان را گرامی داشت و گفت: نیکوکاران آستین همت بالا بزنند و کسانی که می‌توانند، حامی یتیمان باشند. خیرین آمارشان در کشور بالا است و در سال ۹۵ بیش از یک‌میلیون حامی داشتیم و الان قطعاً آمارشان بالاتر رفته است.

امام جمعه عسلویه به موفقیت دولت انقلابی در تولید و صادرات نفت اشاره کرد و افزود: در دولت قبل همه چیز را به تحریم‌ها و برجام گره خورده بود الان این طور نیست. ظرفیت تولید نفت کشور به قبل از تحریم برگشته و بیش از سه میلیون بشکه نفت تولید می‌شود و بیش از یک میلیون بشکه صادر می‌شود که اینها موفقیت‌های بزرگی است.

وی در خصوص وضعیت آب شهرستان عسلویه اظهار نگرانی کرد و اظهار داشت: شرایط بغرنج است و اگر مسئولان دقت نکنند به بحران تبدیل می‌شود. مسئولان موضوع را جدی بگیرند.

هاشمی‌نژاد تاکید کرد: اشکالاتی در توزیع و مصرف آب وجود دارد و باید کارشناسی و بررسی شود. فرسودگی لوله و هدررفت باید حل شود.

وی تصریح کرد: عدم پرداخت آب بها هم مشکل دیگری است که این کار شرعا ایراد دارد و بایستی مردم آب بها پرداخت کنند، همان مقدار کم آب هم باید باید بهای آن را بپردازند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا