پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 34537
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : امام جمعه موقت دیر گفت: از مجلس درخواست داریم که طرح صیانت از فضای مجازی را به نفع مردم تمام کند نه به نفع رسانه‌هایی که هوچی‌گری می‌کنند.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 21 فروردین 1401 - 09:23

مجلس طرح صیانت از فضای مجازی را به نفع مردم تمام کند

به گزارش صدای استان؛ حجت الاسلام سیدمحمدباقر موسوی کراماتی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بندر دیر ادامه داد: این فضا مصیبتی است که بر این ملت وارد می‌شود ولی همه در خواب هستیم که باید همه از این غفلت بیدار شویم.

وی بیان کرد: متأسفانه زیرساخت‌های فضای مجازی دست دشمن است و وقتی مدیریت دست آنهاست ما فقط می‌توانیم تدافعی عمل کنیم و نمی‌توانیم به دشمن تهاجم کنیم.

موسوی کراماتی با اشاره به حذف صفحه‌های مجازی به نام شهید سلیمانی توسط دشمن، ابراز کرد: باید به فضای مجازی رسیدگی و شبکه ملی اطلاعات را تقویت کنیم.

وی تاکید کرد: ما از مجلس درخواست داریم که طرح صیانت از فضای مجازی را به نفع مردم تمام کند نه به نفع رسانه‌هایی که هوچی گری می‌کنند.

امام جمعه موقت دیر افزود: نمایندگان مجلس خدا را در نظر داشته باشند و به گونه‌ای این طرح را بررسی و رأی دهند که کسی در فضای مجازی به گناه آلوده نشود و خدای ناکرده در قیامت این گناه به دامن شما نوشته شود.

وی عنوان کرد: فضای مجازی سگ هاری است که رها شده و به جان ملت افتاده است؛ قبل از کرونا استفاده از فضای مجازی در میان نوجوانان و جوانان کمتر بود، نسبت به سال ۹۸ درس خواندن دانش آموزان ۲۰ درصد بواسطه استفاده از فضای مجازی کاهش پیدا کرده و الان افت تحصیلی بیشتر شده است که با حضوری شدن مدارس باید استفاده از فضای مجازی توسط فرزندانمان را مدیریت کنیم.

منبع: مهر


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا