سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 34368
تعداد نظرات: ۰

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ساعت‌هایی از وقت امروز و فردا با افزایش پوشش ابر برای برخی از نقاط این احتمال وقوع بارش خفیف و پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 17 اسفند 1400 - 11:57

به گزارش صدای استان؛ پیام مساعدی در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس بررسی نقشه‌های هواشناسی امروز سرعت وزش بادهای جنوبی بر روی دریا افزایش خواهد یافت و به سبب آن خلیج فارس مواج و متلاطم می‌شود.

وی بیان کرد: طی این مدت ایجاد گرد و خاک محلی و همچنین نفوذ گرد و غبار از مناطق همجوار به استان و کاهش کیفیت هوا و دید افقی دور از انتظار نخواهد بود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری همراه با غبار محلی، وزش باد، گرد و خاک و در برخی نقاط با بارش پراکنده باران گاهی رعد و برق و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی عنوان کرد: در این مدت جهش وزش باد به طور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ گاهی ۴۴ کیلومتر در ساعت بر روی دریا ۱۶ تا ۴۴ گاهی بیش از ۵۴ کیلومتر در ساعت و فردا شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ گاهی ۳۸ کیلومتر  در ساعت پیش‌بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان بوشهر ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر و از فردا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۴۱، مد اول ساعت ۱۰:۵۸، جزر دوم ساعت ۱۷:۵۸ و مد دوم ساعت ۲۳:۱۳ خواهد بود.


برچسب ها: #هواشناسی
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا