جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 34278
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: از ابتدای طرح جهش تولید مسکن تعداد ۴۹ هزار و ۳۸۶ نفر در استان به‌عنوان متقاضی در سامانه ثبت نام کرده‌اند.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 9 اسفند 1400 - 12:07

ثبت‌نام ۵۰ هزار بوشهری در طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش صدای استان، محمدهادی رستمیان اظهار داشت: طرح ملی جهش مسکن که یکی از برنامه‌های محوری دولت است و بر اساس برنامه تدوین شده واحدهای مسکونی ساخته می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی در طول ۴ سال در استان بوشهر صورت خواهد گرفت؛ سهم سالانه این استان ساخت بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی است.

وی در خصوص نحوه واگذاری زمین برای ساخت واحدهای مسکونی بیان کرد: بر اساس قانون جهش تولید و تأمین مسکن، چنانچه اراضی برای ساخت مسکن از سوی مؤسسات دولتی، وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها معرفی و واگذار نشود، ثبت اسناد و املاک کشور می‌تواند یک‌طرفه سند را به نام سازمان راه و شهرسازی صادر کند.

این مقام مسؤول گفت: تأمین مسکن به‌عنوان برنامه محوری دولت و دغدغه اصلی تیم مدیریتی استان است در نتیجه تفسیر بخشنامه‌ها و عدم همکاری در تأمین زمین‌های مورد نیاز پذیرفتنی نیست.

رستمیان با تأکید بر همکاری ادارات در واگذاری زمین برای تسریع در اجرا طرح جهش تولید مسکن عنوان کرد: زمین‌های مازاد ادارات استان بوشهر سریع‌تر در اختیار دولت برای اجرا پروژه‌های ساخت واحدهای مسکونی قرار گیرد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر اظهار کرد: از ابتدای طرح جهش تولید مسکن تعداد ۴۹ هزار و ۳۸۶ نفر در استان به‌عنوان متقاضی در سامانه ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد تاکنون ۲۲ هزار و ۹۷۶ نفر پالایش شده همچنین یک هزار و ۸۶۵ نفر از متقاضیان هر کدام ۴۰ میلیون تومان واریز کرده‌اند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا