جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 34210
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : هجدهمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان استان بوشهر در حالی آغاز شد که جمع کثیری از هنرمندان با همراهی معلولین جسمی حرکتی و ناشنوایان بوشهر از فیلم«وقتی باد هم شنید» به کارگردانی احسان احمدزاده را رونمایی کردند.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 3 اسفند 1400 - 10:22

به گزارش صدای استان ؛ در این مراسم دکتر حاجیونی مدیرکل بهزیستی استان بوشهر ضمن تشکر از عوامل و دست اندرکاران فیلم، هنرمندان را قشری فرهیخته خواند و اضافه کرد: کاش می توانستیم بیشتر از هنر و هنرمندان حمایت کنیم تا در تولید محتوای فاخر از طریق فیلم پیام های اجتماعی را به اشتراک بگذاریم.

عبدالرحمن برزگر مدیر انجمن سینمای جوانان استان بوشهر طی سخنان کوتاهی با ابراز خوشحالی از اکران این فیلم در سینما روباز داریوش گفت: کارگردان به خوبی توانسته با هدف قراردان مشکلات معلولین در جامعه برای آن نیز راهکاری مناسب معرفی نماید.

وی هنرمندان را هویت بخش و متعادل کننده جامعه دانست و افزود همه می بایست مسئولیت اجتماعی خود را اجرا کنند.

در ادامه برنامه احسان احمدزاده با برشمردن بخشی از مشکلات تولید، این شب را یکی از بهترین شب های سینمای کارنامه خود عنوان کرد و از عوامل فیلم قدر دانی نمود.

در پایان آیین افتتاحیه از طرف اداره کل بهزیستی به رسم یادبود لوح تقدیر به عوامل فیلم اهدا و پوستر فیلم توسط مدعوین امضاء شد. گفتنی است آرش شبانکاره مجری توانمند صدا و سیما اجرای مراسم افتتاحیه را برعهده داشت.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا