شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 34103
تعداد نظرات: ۰

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حضور مسئولان در بین مردم گفت: نباید فقط شب انتخابات سراغ مردم برویم.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 25 بهمن 1400 - 12:50

ابراهیم رضایی صبح دوشنبه در مراسم افتتاح دفتر نماینده دشتستان در سعدآباد اظهار داشت: این دفتر محلی برای حل و پیگیری مشکلات مردم و کمک به مسئولان و مردم انقلابی این بخش خواهد بود و تلاش کرده‌ایم بهترین گزینه را برای خدمت به مردم سعدآباد انتخاب کنیم.

لزوم حضور مستمردر بین مردم/ نباید فقط شب انتخابات سراغ مردم برویم

وی با قدردانی از راهداری بخاطر آغاز عملیات اجرایی تعریض مسیر وحدتیه – سعدآباد و با اشاره به دیدار اخیر با وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: راجع تعریض و اصلاح به مسیر «سعدآباد – نظرآقا – برازجان» با وزیر راه صحبت کردم تا این مسیر اصلاح شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: قطعه جتوط – درودگاه نیز از دیگر مسیرهایی است که اعتباری برای بهسازی و تعریض آن در نظر گرفته شده است.

رضایی افزود: در حوزه درمان نیز مردم سعدآباد با مشکلات فراوانی روبرو هستند و باید زیرساخت‌های درمانی در سعدآباد ارتقا یابد. باید مرکز درمانی در خور شأن این مردم ایجاد شود تا پاسخگوی نیازهای مردم باشد.

وی با اشاره به بزرگی و وسعت دشتستان و دشواری‌های مردم برای ارتباط با مسئولان، اظهار داشت: وقتی که یک نفر از نقاط دوردست شهرستان بخواهد برای دیدار با نماینده خود مسیر طولانی را طی کند، برای ما ناراحت‌کننده است. نباید فقط شب انتخابات سراغ مردم برویم و وظیفه داریم که همیشه در دسترس مردم باشیم و یکی از راهکارهای مناسب ایجاد دفتر در بخش‌ها است.

رضایی با اشاره به اینکه راه‌اندازی دفتر در بخش‌های ارم، آب‌پخش و شبانکاره را نیز در دستور کار داریم ادامه داد: یکی دیگر از فوایدی که این دفاتر دارد، این است که ارتباط مردم با نماینده و ارتباط مسئولان و شوراها با نماینده بهتر و بیشتر می‌شود و مسائل بخش و شهر به نماینده منتقل می‌شود و این مسائل به صورت ویژه و مستمر پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت این دفاتر رضایت‌مندی مردم را در پی دارد، اضافه کرد: این دفاتر محلی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم خواهد بود و هدف ما این است که خدمت بهتر و بیشتری را بتوانیم به مردم ارائه کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: بخش سعدآباد از برخی شهرستان‌ها هم بزرگ‌تر است و نیاز است که مسائل آن به طور ویژه پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه بخش سعدآباد با مشکلات فراوانی از جمله مسئله راه روبرو است ادامه داد: اگر زیرساخت‌های ارتباطی سعدآباد تقویت شود زمینه توسعه اقتصادی این شهرستان فراهم می‌شود.

رضایی مسئله اقتصاد خرما و نخل را یکی دیگر از مسائل مهم دانست و با تشریح پیگیری‌های صورت گرفته در این زمینه افزود: مشکلاتی که در حوزه خرما داریم، نتیجه ضعف ما مسئولان است و باید از ظرفیت‌های همسایگان به خوبی استفاده کنیم.

نماینده دشتستان گفت: خرما در برخی کشورهای اطراف ما ۵۰ برابر قیمتی است که نخلدار ما آن را فروخته است. مسیری را شروع کرده‌ام و امیدوارم در دوره مسئولیتم بتوانم آن را به نتیجه برسانم. این اقدامات باعث می‌شود تا زمینه برای شکوفایی اقتصاد نخل و خرما فراهم شود.

در مراسمی با حضور تعدادی از مسئولان استان و شهرستانی، مردم و مسئولان بخش سعدآباد، دفتر نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی در سعدآباد افتتاح شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا