شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 34099
تعداد نظرات: ۱

صدای استان : شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین وابسته به سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: به منظورتامین نیروی انسانی مورد نیاز تاسیسات مراکز تابعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر به صورت قرارداد شرکتی (تابع مقررات قانون کار) از طریق آزمون افراد واجد شرایط به شرح ذیل را با آزمون کتبی و مصاحبه جذب می نماید.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 25 بهمن 1400 - 11:54

لذا کلیه متقاضیان واجد شرایط به شرح ذیل می­ توانند طبق مفاد شرایط تعیین شده این آگهی جهت شغل نیروی تاسیسات مراکز ذکر شده از ۱۴ تا ۳۰ بهمن سالجاری جهت ثبت نام به سایت شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین به نشانی www.tamin-eng.ir  مراجعه نمایند.

لذا کلیه متقاضیان واجد شرایط می توانند طبق مفاد شرایط تعیین شده بعد از خواندن دقیق دفترچه آزمون اقدام به ثبت نام از طریق پر کردن فرم زیر نمایند.

قبل از ثبت نام حتما  دفترچه آزمون را مطالعه فرمایید.

لطفا دقت فرمایید که نسبت به رشته های مورد نیاز ثبت نام کنید. (در صورت ثبت نام با رشته تحصیلی غیر از رشته های اعلام شده در دفترچه در مرحله “بررسی مدارک ثبت نام کنندگان آزمون” حذف خواهید شد و هزینه ثبت نام عودت داده نمی شود.)

لطفا دقت فرمایید که سن شما در بازه اعلام شده در دفترچه قرار گرفته باشد.(در صورت ثبت نام با سن بالا تر یا پایینتر از محدوده سنی اعلام شده در دفترچه آزمون در دفترچه در مرحله “بررسی مدارک ثبت نام کنندگان آزمون” حذف خواهید شد و هزینه ثبت نام عودت داده نمی شود.)

دفترچه آزمون (کلیک کنید)

شرکت کنندگانی که در دوره قبل ثبت نام نموده بودن و آزمون حذف شد در این آزمون خود به خود ثبت نام شده اند .

مهلت ثبت نام در آزمون استان بوشهر تا ساعت ۲۴  روز ۱۴۰۰/۱۱/۳۰می باشد بعد از این تاریخ قسمت ثبت‌نام از سایت حذف می گردد.

در صورت بروز مشکل در هنگام ثبت نام می توانین با داخلی ۳۱۰ تماس بگیرید.


تعداد نظرات: ۱
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا