جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 34086
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: براساس تصمیم سازمان لیگ فوتبال ایران، تیم سارگل این بندر از جدول مسابقات لیگ برتر بزرگسال کشور کنار گذاشته شد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 25 بهمن 1400 - 11:29

سارگل گناوه از لیگ برتر فوتبال بانوان کشور کنار گذاشته شد

به گزارش صدای استان؛ مهراب دشتی مکان در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: با توجه به حضور نیافتن تیم سارگل گناوه در ۲ بازی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان بزرگسالان کشور در فصل ١۴۰۰- ١۴۰١، با تصمیم رئیس سازمان لیگ این تیم از لیگ برتر اخراج و به ۲ رده مسابقاتی پایین‌تر سقوط کرد.
وی اظهارکرد: حکم رئیس سازمان لیگ کشور به هیات فوتبال استان بوشهر اعلام و سپس به این هیات ابلاغ شده است.

وی گفت: در نامه رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام شده که تیم سارگل باتوجه به حضور نیافتن در ۲ دیدار از مجموع مسابقات خود در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان بزرگسالان برابر تیم های نماینده البرز و زارع باتری سنندج براساس بند ۵ ماده ۱۶ آیین نامه برگزاری مسابقات از جدول لیگ برتر اخراج و ضمن سقوط به رده مسابقاتی پایین‌تر، پرونده باشگاه برای اقدام های قانونی بعدی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال در روز گذشته به  خبرنگار ایرنا اعلام کردند  که تیم فوتبال بانوان سارگل این شهرستان به علت مشکلات مالی برای ادامه دیدارهای باقیمانده لیگ برتر کشور با مشکل جدی مواجه شده است و به علت گریبانگیر شدن مسائل مالی نتوانست در ۲ دیدار خارج از خانه حضور یابد و تا دیر نشده باید کمک به این تیم کرد.

در پایان هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور تیم  خاتون بم با کسب  ۲۴ امتیاز،  شهرداری سیرجان  با  ۲۲ امتیاز (یک بازی کمتر) و  سپاهان اصفهان با ۱۹ امتیاز در رده های اول تا سوم و سارگل گناوه در رده دهم  قرار دارند.

دیدارهای لیگ برتر فوتبال بانوان کشور باحضور ۱۱ تیم و بصورت رفت و برگشت برگزار می شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا